«Сьогодні варто підійти до дверей, як вона автоматично відкривається, варто підійти до людини, як він автоматично закривається»
Цілі програми:
- Підняти ефективність командної роботи за рахунок фокусування співробітників на спільні цілі і формування командного духу.
- Підвищити здатність і бажання учасників працювати в команді. Поліпшити взаємодію та взаєморозуміння в команді.
- Виробити єдині правила і принципи роботи в команді. Знайти «єдина мова», визначити спільні цінності.
- Підвищити особисту відповідальність співробітників за результат всієї компанії.
- Розвиток вміння ефективно взаємодіяти в нестандартних ситуаціях.
Результати тренінгу:
- Тренінг сприяє створенню відкритої, функціональної команди ЛІДЕРІВ, орієнтованих на загальний результат, дозволять вивести бізнес на новий рівень розвитку, що сприятиме його рентабельності і конкурентоспроможності.
- Учасники навчаться вибирати ефективні комунікативні стратегії, орієнтовані на досягнення стратегічних цілей компанії, а не на задоволення своїх «емоційних амбіцій».
- Тренінг не тільки прищеплює необхідні навички і формує необхідні якості, але і сприяє їх розвитку та вдосконалення – як спілкуватися один з одним, як сфокусуватися на завданні, як шукати нові рішення і як ефективно взаємодіяти на шляху до досягнення мети.
Взаємодія і управління в команді
«Хочеш, щоб твої слова чули, – говори голосно. Хочеш, щоб твої слова слухали, – говори по справі. Хочеш, щоб твої слова розуміли, – говори просто. Хочеш, щоб твої слова поважали, – говори чесно. Хочеш, щоб твої слова не забували, – говори розумно. А хочеш всього цього відразу – говори смішно ».
П. Буаст
Основна мета тренінгу – розвиток управлінських умінь менеджера відповідно до його особистісними і психологічними особливостями, а також прийняття управлінських рішень в ситуаціях ділової взаємодії. Пропонована концепція тренінгу спрямована на розвиток і формування психологічних параметрів, що сприяють ефективному керівництву.
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Розвинути навички оперативного керівництва: планування, постановка завдань, мотивація, контроль, аналіз і прийняття рішень.
- Сформувати і розвинути навички організації командної роботи.
- Зрозуміти основні принципи створення команди та необхідні умови успішної командної роботи.
- Відпрацювати алгоритм взаємодії зі співрозмовником при різних позиціях.
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
- Розглянути основні стереотипи і емоції, що впливають на результат переговорного процесу. Навчитися контролювати власні емоції.
- Навчитися складати план вирішення проблеми, з’ясовувати частки участі партнерів в її вирішенні і взаємні обіцянки конкретних дій.
Управління результатом команди
Цілі:
- Сформувати умови для розвитку підприємницького духу в досягненні амбітних цілей компанії.
- Удосконалити навички управління результатами власної діяльності.
- Визначити основні важелі управління і впливу для досягнення результатів компанії.
- Запланувати конкретні дії для впровадження бажаних змін в роботу компанії.
Очікувані результати:
- Однозначне розуміння необхідності єдності цілей і завдань усіма співробітниками компанії.
- Визначено поняття етичного і неетичної поведінки в компанії відповідно до існуючих вимог.
- Підвищення особистої відповідальності співробітників за командний результат.
- Підвищення емоційної залученості команди і розвиток ініціативи у учасників.
- Підвищення мотивації до досягнення успіху в бізнесі.
- Розкриття внутрішнього потенціалу співробітників як ресурсу компанії.
Техніки роботи з командою
Цілі тренінгу:
- опанувати інструментами ефективної роботи з підлеглими і відпрацювати навички в рольових іграх;
- освоїти навички об’єднання команди і націленості на єдиний результат;
- опанувати технологіями «вирощування» підлеглих;
- освоїти інструменти мотивації співробітників до досягнення цілей Компанії;
- відпрацювати командну взаємодію.
Цільова група – керівники відділів та напрямків.
Бізнес-тренінг з екстримом підвищеної складності
Цільова аудиторія: керівники вищої і середньої ланки.
Мета заходу:
Формування внутрішнього стану керівників підрозділів, що характеризується максимальною впевненістю у можливості вирішення завдань будь-якого рівня складності і готовності прийняття відповідальності за командний результат.
Проект дає можливість:
- Виробити ефективний алгоритм управління командою свого структурного підрозділу.
- Отримати економічну модель управлінської комунікації.
- Сформувати довіру і моделі взаємодії з керівниками різних департаментів Компанії.
- Застосування інструментів диференціальної діагностики внутрішнього опору співробітників і роботи з різними видами опору.
- Удосконалити навички грамотного планування та управління наявними в розпорядженні ресурсами.
- Впровадити загальний принцип корпоративної ідеології: «Неможливе відсутня».
- Відпрацювати отримані знання при вирішенні практичних завдань в умовах реального часу і місцевості.
Тренінг з екстримом в лісі
Проект дає можливість:
- Діагностувати існуючі стратегії поведінки і взаємодії співробітників при виконанні дій в робочому процесі.
- Визначити основні важелі управління і впливу для досягнення результатів компанії.
- Дізнатися про можливі стратегії ефективної взаємодії між співробітниками в процесі досягнення цілей.
- Побачити сильні і слабкі сторони команди очима учасників.
- Виявити і посилити лідерські якості в учасників тренінгу в ситуації невизначеності.
- Виробити оптимальну структуру взаємодії між членами команди.
Очікувані результати:
- Однозначне розуміння необхідності єдності цілей і завдань усіма співробітниками компанії.
- Підвищення особистої відповідальності співробітників за командний результат.
- Можливість побачити цілісність і системність організації.
- Підвищення емоційної залученості команди і розвиток ініціативи у учасників.
- Підвищення мотивації до досягнення успіху в бізнесі.
Проект носить одночасно навчальний і діагностичний характер, що дозволяє виявити організаційні проблеми, визначити сильні і слабкі сторони, можливості і загрози, які обумовлені існуючою структурою і системою управління.
Бізнес-тренери є консультантами організаційного менеджменту, і мотузковий курс – це один з інструментів, який дозволяє через емоційний вплив управляти усвідомленими станами особистої ефективності в організації.
Стиль ведення і інформаційне наповнення виконуються консультантами в контексті поставленої Замовником задачі.