Якщо юрособа в процесі своєї діяльності не бажає використовувати друк, воно має право відмовитися від неї шляхом внесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк з наданням підтверджуючих документів.
У разі відмови юрособи від використання печатки в своїй діяльності він повинен внести зміни в установчі документи та надати банку нову картку без зразка відбитка печатки, засвідчену в установленому порядку. Це роз’яснено в листі Нацбанку від 11 грудня 2014 року № 25-110 / 74213, виданому в зв’язку з набранням чинності Законом № 1206-VII щодо спрощення порядку відкриття бізнесу. Закон передбачає скасування обов’язкового і перехід до добровільного використання печаток суб’єктами господарювання приватного права.
На виконання Закону Нацбанк розробив проект постанови про відповідні зміни. Після прийняття постанови Правління Нацбанку і його реєстрації воно буде доведено до відома банків.
З огляду на те, що юридична особа самостійно визначає порядок організації своєї діяльності, при вирішенні питання подальшого використання ним друку в процесі банківського обслуговування, банку слід керуватися його установчим документом (статутом, установчим договором, установчим актом, положенням), який є основним документом, який регулює діяльність юрособи. Якщо в установчих документах юрособи зазначено про наявність печатки, то вона повинна використовуватися у всіх угодах, в тому числі і в договірних відносинах з банком і при розпорядженні рахунком і підписання розрахункових документів.
Відповідно, якщо юридична особа в процесі своєї діяльності не бажає надалі використовувати друк, воно має право відмовитися від неї шляхом внесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк з наданням підтверджуючих документів, які будуть зберігатися в справі з юридичного оформлення рахунку.