Бухгалтерське агентство «Цифра» надасть Вам юридичні послуги в сфері корпоративних відносин суб’єктів господарювання, якщо Ваша компанія створює ще одне підприємство, вирішує питання про ВЛАСНУ РЕОРГАНІЗАЦІЮ, ЛІКВІДАЦІЮ або необхідно внести зміни в статутні документи або до єдиного державного реєстру, а також якщо фізична особа бажає зареєструвати або ЛІКВІДУВАТИ СВОЮ ПІДПРИЄМНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ.
Якщо ви вирішили припинити свою діяльність, ви можете вибрати один із способів ліквідації:
- Ліквідація в загальному порядку
- Експрес – ліквідація шляхом продажу корпоративних прав
Ліквідація підприємства у загальному порядку
Одним з найпоширеніших способів є ліквідація підприємства у загальному порядку, яка передбачає прийняття власником (засновником) підприємства рішення про припинення діяльності. Цей спосіб є самим безпечним і надійним. Після проходження даної процедури, підприємство перестає існувати. Термін проведення ліквідації – від 2 міс.
Послуги, що надаються:
- Оформлення всіх необхідних документів для процедури ліквідації (реєстраційні картки, протоколи, довіреності, заяви);
- Надання відомостей державному реєстратору про намір припинити діяльність підприємства;
- Надання необхідних документів в податкову інспекцію, здача всіх довідок та свідоцтв;
- Проходження податкової перевірки;
- Проходження перевірок у фондах соціального страхування;
- Здача документів в архів;
- Внесення запису до державного реєстру про ліквідацію підприємства.
Документи, які необхідно надати для ліквідації підприємства в загальному порядку:
- Всі оригінали установчих і реєстраційних документів (статут, свідоцтво платника ПДВ, єдиного податку, 4 – ОПП, виписка та ін.), а також печатку;
- Бухгалтерські документи та звіти за останні 3 роки;
- Відомості нарахування та виплати заробітної плати за весь період існування підприємства;
- Ліквідаційний баланс з відміткою статистики;
- Довідку про відсутність земельних ділянок;
- Накази на призначення і звільнення керівника і головного бухгалтера;
- Довідки з банку про закриття рахунків;
- Довідки про відсутність руху коштів на рахунках в банку (у разі відсутності діяльності).
За домовленістю наші фахівці можуть надати Вам допомогу щодо збору всієї необхідної документації для перевірки, якщо ви вже звільнили свого головного бухгалтера або у голови ліквідаційної комісії немає можливості займатися закриттям банківських рахунків, складанням балансу та іншими процедурами.
Експрес – ліквідація підприємства
Найбільш швидким способом ліквідації підприємства є експрес ліквідація шляхом продажу корпоративних прав, яка передбачає зміну засновників підприємства, його керівного складу, адреси, тобто продаж підприємства іншим особам, переривання юридичного зв’язку засновника з підприємством. Перевагами цього способу є те, що не потрібно проходити перевірки контролюючих органів і не потрібна присутність засновників і директора при перереєстрації.
До підприємства, яке ліквідується даним способом, в деяких випадках можуть бути висунуті особливі вимоги, а саме: відсутність діяльності останні 3 роки або її мінімальні обсяги, відсутність заборгованостей перед контрагентами, податковою інспекцією та фондами, бухгалтерська документація та звіти повинні бути належним чином оформлені, фірма не повинна перебувати в розшуку.
Послуги, що надаються:
- Оформлення всіх необхідних документів для процедури внесення змін в установчі документи та державний реєстр (статут, реєстраційні картки, протоколи, довіреності, заяви);
- Реєстрація у державного реєстратора необхідних змін на підприємстві;
- Надання відповідних документів в податкову інспекцію;
- Оформлення карток із зразками підписів у нотаріуса;
- Повідомлення банку про зміни на підприємстві.
Перелік документів є різним у залежності від того, які саме зміни потрібні Вам і новому власнику Вашого підприємства (змінюються лише засновники, є бажання змінити директора, адресу, види діяльності, розмір статутного капіталу чи назву). Але обов’язковим документом є нотаріальна заява засновника про вихід з підприємства. Після оформлення вищевказаної заяви засновник, що виходить з підприємства, повинен передати всі бухгалтерські документи новому власнику.
Ліквідація підприємницької діяльності ФОП
Бухгалтерське агентство «Цифра» також надає послуги для приватних підприємців щодо ліквідації їх підприємницької діяльності.
З 7-го липня 2014 р. цю процедуру істотно спростили, чим скоротили термін ліквідації до 1 дня. В результаті прийняття документів, держреєстратор видає повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Цей документ і є підставою для проведення позапланової перевірки з боку податкової інспекції та пенсійного фонду. Термін проведення цих перевірок залежить від багатьох факторів і займає певний час.
Послуги, що надаються:
- Оформлення реєстраційної картки;
- Надання відомостей державному реєстратору про намір припинити діяльність;
- Надання необхідних документів в податкову інспекцію, здача всіх довідок та свідоцтв;
- Проходження податкової перевірки;
- Проходження перевірок у фондах соціального страхування та пенсійному фонді;
- Здача документів в архів (при необхідності);
Документи, які необхідно надати для ліквідації підприємницької діяльності ФОП:
- Всі оригінали реєстраційних документів (свідоцтво платника ПДВ, єдиного податку, 4-ОПП, виписка та ін.), а також печатку;
- Бухгалтерські документи та звіти за останні 3 роки;
- Відомості нарахування та виплати заробітної плати за весь період роботи;
- Довідки з банку про закриття рахунків;
- Довідки про відсутність руху коштів на рахунках в банку (у разі відсутності діяльності);
- Оригінал і копії нотаріальної довіреності.
За домовленістю наші фахівці можуть надати Вам допомогу щодо збору всієї необхідної документації для перевірки.