Бухгалтерське агенство «Цифра» пропонує послуги з оформлення:
1. Особових справ співробітників.
Це сукупність документів, що містять відомості про працівника і його трудову діяльність. Особова справа оформляється після видачі наказу про прийом на роботу і містить: особовий листок з обліку кадрів; автобіографію; копії документів про освіту; характеристики або рекомендаційні листи (у разі необхідності); заяву про прийом на роботу; трудовий договір; копію наказу про прийом на роботу та ін.
Порядок роботи з особовими справами не регламентований загальними нормативами, у зв’язку з чим організації по-різному вирішують питання їх формування та ведення. Як правило, особові справи ведуться на працівників, що займають керівні посади, спеціалістів, матеріально- відповідальних осіб і т.д.
Спочатку до особової справи додають документи, які оформляють в процесі прийому на роботу, а згодом – всі основні документи, що виникають в період трудової діяльності працівника в організації.
У відділі кадрів зберігаються особові справи тільки працюючих співробітників. Особові справи звільнених працівників повинні передаватися на архівне зберігання і зберігатися 75 років. На документи особової справи складається внутрішній опис.
2. Журналу обліку особових справ.
Особові справи враховуються в журналі обліку особових справ, який є основним обліковим документом.
3. Особових карток співробітників.
З кожним записом, що вноситься на підставі наказу (розпорядження) в трудову книжку (вкладиш), працівник кадрової служби зобов’язаний ознайомити власника цієї книжки під розпис в особовій картці форми Т-2. В особовій картці працівника дублюються записи, які робляться в трудовій книжці працівника, а також містяться інші персональні дані працівника, тобто інформація, що стосується конкретного співробітника, необхідна наймачеві у зв’язку з трудовими відносинами та підлягає запису.