(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Будівельний паспорт

Будівельний паспорт – документ, який визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.

Документи, необхідні для отримання будівельного паспорта

Видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та / або через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Будівельний паспорт надається уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів, до якого входять: заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку;

  • завірена в установленому порядку копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
  • ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, в тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
  • проект будівництва (за наявності);
  • завірена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

Що входить до складу будівельного паспорта?

До складу будівельного паспорта входять:

  • пакет документів, наданий замовником відповідно до пунктів 2.1, 2.2 цього розділу;
  • схема забудови земельної ділянки, наведена в додатку 3 до цього Порядку;
  • пам’ятка замовнику індивідуального будівництва.

Перелік об’єктів, будівництво яких здійснюється після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт

  1. Індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) площею до 300 кв. метрів.
  2. Господарські будівлі і споруди, зокрема гаражі, які розташовані на присадибних, дачних і садових земельних ділянках.

Яка інформація є в будівельному паспорті?

  • Назва об’єкта будівництва,
  • Місцезнаходження земельної ділянки
  • Документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію
  • Замовник (паспортні дані та контактна інформація)
  • примірник №
  • реєстраційний №
  • Реєстраційний № містобудівного кадастру
  • Найменування уповноваженого органу містобудування та архітектури, який видав будівельний паспорт
  • дата видачі

Будівельний паспорт складається у двох примірниках. Перший примірник надається забудовнику, другий примірник постійно зберігається в архіві уповноваженого органу містобудування та архітектури, який видав будівельний паспорт.

Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

  1. Інформація про об’єкт (адреса і найменування закінченого будівництвом об’єкта відповідно до будівельним паспортом)
  2. Найменування будівлі, будівлі, споруди, які є частиною об’єкта будівництва і готові до експлуатації (заповнюється в разі прийняття в експлуатацію окремих будинків, будівель, споруд, якщо відповідно до будівельним паспортом передбачено будівництво декількох об’єктів)
  3. Код об’єкта згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000
  4. Інформація про замовника (прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, серія і номер паспорта, ким і коли виданий, місце проживання, номер облікової картки платника податків (не вказується фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); найменування юридичної особи, місцезнаходження, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер; номер телефону)
  5. Інформація про повідомлення про початок виконання будівельних робіт
  6. Найменування органу, в який подано повідомлення Дата подачі повідомлення Реєстраційний номер
  7. Інформація про поштовому / будівельному адресу
  8. Інформація про документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (дата, серія, номер документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, дата, номер договору суперфіцію (необхідне зазначити) та кадастровий номер земельної ділянки (при наявності)
  9. Інформація про проведену технічної інвентаризації об’єкта (прізвище, ім’я та по батькові особи, яка проводила технічну інвентаризацію, дата, номер паспорта технічної інвентаризації)
  10. Характеристика індивідуальних житлових, садових, дачних будинків (за результатами технічної інвентаризації)