Цей модуль є третім в авторській корпоративної модульної навчальної програми «Управління персоналом», яка розроблена з метою задоволення потреб власників компаній, вищих керівників, вищих функціональних директорів (маркетинг, виробництво, логістика, фінанси, персонал), фахівців відділів персоналу в системних, глибоких і практично необхідних знаннях з управління людськими ресурсами.
Ключові слова модуля: управління персоналом, управління мотивацією, технологія ефективної мотивації, технологія ефективної комплексної мотивації, технологія комплексної мотивації, модель ефективної мотивації Ігоря Чугунова, сучасні теорії мотивації, інструменти ефективної мотивації, організувати ефективну мотивацію, посилити мотивацію, початкова внутрішня мотивація, діагностика проблем мотивації, проблеми мотивації, модель ефективної комплексної мотивації, мотиваційний профіль, мотиваційний профіль Річі-Мартіна, теорія мотивації Маслоу, теорія мотивації Герцберга, теорія мотивації МакКлелланда, модель мотивації Портера-Лоулера, змістовні теорії мотивації, процесуальні теорії мотивації, фактори мотивації, індивідуальні чинники мотивації, впровадження моделі ефективної комплексної мотивації, проектірорваніе мотиваційного профілю, вимір мотиваційного профілю, інтерпретація мотиваційного профілю, навчитися організовувати мотивацію, навчання організації мотиваци і, консультаційний проект з посилення мотивації, семінар щодо ефективної мотивації.
Родзинка цього модуля і всієї модульної програми в тому, що лектор-тренер повідомляє слухачам знання рівня МВА і вище із забезпеченням високої результативності навчання і подальшим консультуванням в рамках програми навчання. Кожен із слухачів отримує авторське навчальний посібник по темі модуля, в якому максимально візуалізовані передаються знання. Корпоративний Замовник отримує друковані та електронну версію навчального посібника для створення бази знань компанії.
Власники бізнесу і менеджери повинні домагатися результатів за допомогою своїх підлеглих, і в цьому полягає одна зі специфічних особливостей їх роботи, так як управління або менеджмент – це досягнення цілей або виконання роботи з допомогою інших людей. Робота може приносити Вашим співробітникам як задоволення, так і розчарування, оскільки кожна людина індивідуальна і відрізняється від інших своєю мотиваційною сферою. Усвідомлення і врахування цих складнощів є необхідним кроком до підвищення результативності, економічності і ефективності Вашого бізнесу за рахунок людських ресурсів.
У менеджменті відомий цілий ряд моделей і теорій мотивації, взаємно доповнюють один одного. В ході модуля буде вивчена історія еволюції концепцій мотивації від Адама Сміта (кінець 19 століття) до сучасних рішень в цій області (2008 рік). Короткий історичний огляд допоможе краще усвідомити всю складність мотивації і ефективність розробленого авторського рішення по організації мотивації персоналу.
Розроблене і апробовані на практиці рішення по організації ефективної мотивації грунтується на всьому комплексі теорій мотивації, відомих в даний час, і пов’язує їх в єдину систему, використовуючи сильні сторони цих теорій. Рішення щодо ефективної мотивації практично застосовується в багатьох організаціях і демонструє високі результати. Модуль «Технологія ефективної комплексної мотивації» розроблено у зв’язку з успішним завершенням виконання багатьох консультаційних проектів, що означає практичну спрямованість переданих знань. У розділі «Статті» сайту розміщена стаття Ігоря Чугунова «Як сформувати ефективний компенсаційний пакет ТОП-менеджера», що демонструє деякі рішення технології ефективної комплексної мотивації.
Цільова аудиторія для навчання на модулі: власники компаній, генеральні директори, вищі функціональні директора (маркетинг, виробництво, логістика, фінанси, персонал), керівники структурних підрозділів, фахівці з управління персоналом та компенсацій.
Програма модуля «Технологія ефективної комплексної мотивації»
Перший день (8 астрономічних годин)
- Зміст і еволюція мотивації. Класичні мотиваційні теорії.
- Діагностика компетентності в мотивуванні інших людей.
- Вправа № 1 «Визначення потреб у розвитку навику мотивування інших людей».
- Зміст і еволюція поняття «мотивація». Класичні мотиваційні теорії та практики.
- Визначення поняття «мотивація».
- Мотивація батогом і пряником.
- Підвищення ефективності батогом і пряником в «школі наукового управління».
- Підвищення ефективності мотивації за рахунок використання методів психології.
- Сучасні теорії і практики мотивації.
- Первинні і вторинні потреби. Мотиви та цілі. Мотиваційну поведінку.
- Внутрішні і зовнішні винагороди.
- Змістовні теорії мотивації: що мотивує людину.
- Теорія мотивації Маслоу (теорія мотивації «Людина-піраміда»).
- Теорія мотивації Герцберга (теорія мотивації «Людина зростаючий»).
- Теорія потреб МакКлелланда (теорія мотивації «Людина – влада, успіх, причетність»).
- Мотиваційний профіль Річі-Мартіна.
- Вправа № 2 «Вимірювання мотиваційного профілю за допомогою тесту Річі-Мартіна».
- Демонстрація № 1 «Розвиток досвіду інтерпретації мотиваційного профілю на прикладі».
- Зв’язок мотиваційного профілю з параметрами мотиваційної сфери людини.
- Оцінка надійності мотиваційного поведінки відповідно до мотиваційним профілем.
- Вправа № 3 «Вимірювання схильності до ризику в процесі досягнення мети».
- Вправа № 4 «Вимірювання сили мотивації до досягнення мети».
- Вправа № 5 «Вимірювання сили мотивації до уникнення невдач в процесі досягнення мети».
- Оцінка сили внутрішньої вмотивованості за допомогою індексу мотивованості.
- Сильні і слабкі сторони змістовних теорій і практик мотивації. Висновки для практичної мотивації персоналу.
- Процесуальні теорії мотивації: як протікає процес мотивації.
- Процесуальна теорія очікування.
- Процесуальна теорія справедливості.
- Модель процесу мотивації Портера-Лоулера.
Другий день (8 астрономічних годин)
- Модель і технологія Як треба організації ефективної комплексної мотивації.
- Визначення ефективної комплексної мотивації.
- Діагностика проблем мотивації, що виникають в процесі досягнення мети (виконання роботи).
- Аналіз ймовірності взаємозв’язків в моделі ефективної комплексної мотивації.
- Аналіз ймовірності взаємозв’язку «Зусилля в досягненні мети – Результати – Наслідки досягнення мети».
- Аналіз компонента «Сила мотивації до досягнення цілей, схильність до ризику, мотивація до уникнення невдач«.
- Аналіз компонента «Компетентність: специфічні особистісні характеристики, знання, навички».
- Аналіз компонента «Якісна постановка цілей».
- Аналіз компонента «Делегування достатніх для досягнення цілей повноважень і закріплення відповідальності».
- Аналіз компонента «Якість організації роботи».
- Аналіз компонента «Структура стилів навчання дорослої людини«.
- Вправа № 6 «Вимірювання структури стилів навчання».
- Аналіз ймовірності взаємозв’язку «Наслідки досягнення мети-Задоволення-Зусилля в досягненні мети».
- Аналіз компонента «Індивідуальний мотиваційний профіль«.
- Аналіз компонента «Справедлива і конструктивна оцінка виконання роботи».
- Формування причинно-наслідкового дерева проблем існуючої системи мотивації.
- Рішення по збільшенню ймовірності взаємозв’язку «Зусилля в досягненні мети – Результати – Наслідки досягнення мети».
- Рішення по збільшенню управлінської компетентності і забезпечення відповідності між необхідної і фактичної компетентністю ».
- Рішення щодо створення відповідного клімату для мотивації.
- Рішення по оптимальному делегування повноважень.
- Рішення щодо поліпшення якості постановки цілей.
- Рішення щодо поліпшення якості організації робіт.
- Рішення щодо документального опису системи мотивації, в тому числі підсистеми фінансової мотивації.
- Рішення по збільшенню ймовірності взаємозв’язку «Наслідки досягнення мети – Задоволення – Зусилля в досягненні мети».
- Рішення по позиціонуванню системи ефективної комплексної мотивації.
- Рішення за справедливою і конструктивної оцінці виконання роботи.
Автор і ведучий: Ігор Чугунов.
Вартість участі: 4767 грн. (без ПДВ).