(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Тренінг ефективної взаємодії в команді

«Сьогодні варто підійти до дверей, як вона автоматично відкривається, варто підійти до людини, як він автоматично закривається»

Цілі програми:

  • Підняти ефективність командної роботи за рахунок фокусування співробітників на спільні цілі і формування командного духу.
  • Підвищити здатність і бажання учасників працювати в команді. Поліпшити взаємодію та взаєморозуміння в команді.
  • Виробити єдині правила і принципи роботи в команді. Знайти «єдина мова», визначити спільні цінності.
  • Підвищити особисту відповідальність співробітників за результат всієї компанії.
  • Розвиток вміння ефективно взаємодіяти в нестандартних ситуаціях.

Результати тренінгу:

  • Тренінг сприяє створенню відкритої, функціональної команди ЛІДЕРІВ, орієнтованих на загальний результат, дозволять вивести бізнес на новий рівень розвитку, що сприятиме його рентабельності і конкурентоспроможності.
  • Учасники навчаться вибирати ефективні комунікативні стратегії, орієнтовані на досягнення стратегічних цілей компанії, а не на задоволення своїх «емоційних амбіцій».
  • Тренінг не тільки прищеплює необхідні навички і формує необхідні якості, але і сприяє їх розвитку та вдосконалення – як спілкуватися один з одним, як сфокусуватися на завданні, як шукати нові рішення і як ефективно взаємодіяти на шляху до досягнення мети.

Взаємодія і управління в команді

«Хочеш, щоб твої слова чули, – говори голосно. Хочеш, щоб твої слова слухали, – говори по справі. Хочеш, щоб твої слова розуміли, – говори просто. Хочеш, щоб твої слова поважали, – говори чесно. Хочеш, щоб твої слова не забували, – говори розумно. А хочеш всього цього відразу – говори смішно ».

П. Буаст

Основна мета тренінгу – розвиток управлінських умінь менеджера відповідно до його особистісними і психологічними особливостями, а також прийняття управлінських рішень в ситуаціях ділової взаємодії. Пропонована концепція тренінгу спрямована на розвиток і формування психологічних параметрів, що сприяють ефективному керівництву.

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

  • Розвинути навички оперативного керівництва: планування, постановка завдань, мотивація, контроль, аналіз і прийняття рішень.
  • Сформувати і розвинути навички організації командної роботи.
  • Зрозуміти основні принципи створення команди та необхідні умови успішної командної роботи.
  • Відпрацювати алгоритм взаємодії зі співрозмовником при різних позиціях.
  • Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
  • Розглянути основні стереотипи і емоції, що впливають на результат переговорного процесу. Навчитися контролювати власні емоції.
  • Навчитися складати план вирішення проблеми, з’ясовувати частки участі партнерів в її вирішенні і взаємні обіцянки конкретних дій.

Управління результатом команди

Цілі:

  • Сформувати умови для розвитку підприємницького духу в досягненні амбітних цілей компанії.
  • Удосконалити навички управління результатами власної діяльності.
  • Визначити основні важелі управління і впливу для досягнення результатів компанії.
  • Запланувати конкретні дії для впровадження бажаних змін в роботу компанії.

Очікувані результати:

  • Однозначне розуміння необхідності єдності цілей і завдань усіма співробітниками компанії.
  • Визначено поняття етичного і неетичної поведінки в компанії відповідно до існуючих вимог.
  • Підвищення особистої відповідальності співробітників за командний результат.
  • Підвищення емоційної залученості команди і розвиток ініціативи у учасників.
  • Підвищення мотивації до досягнення успіху в бізнесі.
  • Розкриття внутрішнього потенціалу співробітників як ресурсу компанії.

Техніки роботи з командою

Цілі тренінгу:

  • опанувати інструментами ефективної роботи з підлеглими і відпрацювати навички в рольових іграх;
  • освоїти навички об’єднання команди і націленості на єдиний результат;
  • опанувати технологіями «вирощування» підлеглих;
  • освоїти інструменти мотивації співробітників до досягнення цілей Компанії;
  • відпрацювати командну взаємодію.

Цільова група – керівники відділів та напрямків.

Бізнес-тренінг з екстримом підвищеної складності

Цільова аудиторія: керівники вищої і середньої ланки.

Мета заходу:

Формування внутрішнього стану керівників підрозділів, що характеризується максимальною впевненістю у можливості вирішення завдань будь-якого рівня складності і готовності прийняття відповідальності за командний результат.

Проект дає можливість:

  • Виробити ефективний алгоритм управління командою свого структурного підрозділу.
  • Отримати економічну модель управлінської комунікації.
  • Сформувати довіру і моделі взаємодії з керівниками різних департаментів Компанії.
  • Застосування інструментів диференціальної діагностики внутрішнього опору співробітників і роботи з різними видами опору.
  • Удосконалити навички грамотного планування та управління наявними в розпорядженні ресурсами.
  • Впровадити загальний принцип корпоративної ідеології: «Неможливе відсутня».
  • Відпрацювати отримані знання при вирішенні практичних завдань в умовах реального часу і місцевості.

Тренінг з екстримом в лісі

Проект дає можливість:

  • Діагностувати існуючі стратегії поведінки і взаємодії співробітників при виконанні дій в робочому процесі.
  • Визначити основні важелі управління і впливу для досягнення результатів компанії.
  • Дізнатися про можливі стратегії ефективної взаємодії між співробітниками в процесі досягнення цілей.
  • Побачити сильні і слабкі сторони команди очима учасників.
  • Виявити і посилити лідерські якості в учасників тренінгу в ситуації невизначеності.
  • Виробити оптимальну структуру взаємодії між членами команди.

Очікувані результати:

  • Однозначне розуміння необхідності єдності цілей і завдань усіма співробітниками компанії.
  • Підвищення особистої відповідальності співробітників за командний результат.
  • Можливість побачити цілісність і системність організації.
  • Підвищення емоційної залученості команди і розвиток ініціативи у учасників.
  • Підвищення мотивації до досягнення успіху в бізнесі.

Проект носить одночасно навчальний і діагностичний характер, що дозволяє виявити організаційні проблеми, визначити сильні і слабкі сторони, можливості і загрози, які обумовлені існуючою структурою і системою управління.

Бізнес-тренери є консультантами організаційного менеджменту, і мотузковий курс – це один з інструментів, який дозволяє через емоційний вплив управляти усвідомленими станами особистої ефективності в організації.

Стиль ведення і інформаційне наповнення виконуються консультантами в контексті поставленої Замовником задачі.