Мета:
- удосконалити управлінські навички через професійну комунікацію в форматі навчання своїх підлеглих;
- освоїти інструменти «Як» та «Що» говорити команді, щоб мотивувати, «надихнути» команду і отримати запланований результат. Тобто освоїти інструменти управління через «мотивуючу» комунікацію і внутрішнє навчання з метою поліпшення психоемоційного фону в команді і динаміку роботи своїх співробітників.
Цільова аудиторія: керівники компаній і підрозділів.
Програма
Модуль 1. Управління емоційним фоном в комунікації зі співробітниками
- «Сканування» мотивів в комунікації
- Інструменти риторики в управлінні через комунікацію
- Психологічні типи особистостей і мотиви в ухваленні рішення ( «кнопки» доступу)
Модуль 2. Робота з конфліктними ситуаціями. комунікація
- типи конфліктів
- причини конфліктів
- Алгоритм комунікації в конфліктній ситуації
- Конфліктогени. Усвідомлені і неусвідомлені провокації
- Технологія реагування на критику
- Типологія конфліктних особистостей. Методика роботи з кожним типом конфліктних схильностей
- Найпоширеніші помилки керівника комунікації під час конфлікту
- Ефективні способи пошуку рішення в конфліктній ситуації
Модуль 3. Базові комунікативні методики для керівника
- Технологія конструктивної критики. Комунікація
- Технологія похвали і критики. Комунікація
- Технологія рішення групового конфлікту. Комунікація
Модуль 4. Кейси на комунікацію з «проблемними» співробітниками
- Вироблення рішення під проблемну ситуацію з співробітників
- Застосування раніше вивчених технологій в управлінні комунікацією (рівні зрілості, ролі по Белбін, методика І.Адізеса, мотиваційний профіль по Герцбергу, психологічні типи по Вірджинії Сатир)
- Подача одного і того ж якості інформації через різний емоційний фон
Автор і ведуча: Лілія Чакова – бізнес-тренер, практик, засновник Школи Іміджу «Raffinе».
Сертифікований фахівець Німецької Торговою Палатою в галузі міжнародного проектного менеджменту (Німеччина, Німецька Академія Управління та Економіки, Deutsche Akademie fur Verwaltung und Wirtschaft).
Бізнес-коуч, сертифікація за методикою Coach2 by Mike R.Jay. Business Coach System, Leadership University. Переможець форуму бізнес-тренерів, 2012 WIP Akademie.
Компанії-Клієнти:
- «Українська Бізнес Група», «RD Bank», ТД «НІКО», Mitsubishi Motors; ТОВ «НІКО-Лізинг», Страхова компанія; «Індиго», «Н-Транс», Банк «Кредит-Дніпро», ТОВ «Пак-Ера» (ТМ «SAHM»);
- «Міленіум», рекламно-видавничий центр; «Лізард», матеріали для будівництва і дизайну;
- «Економіка» видавничий центр (журнал «ТОР-100», «Інвест-Газета», «Дело»)
- Асоціація «Безпека», охоронні послуги; «Ауріс Груп», клінінгові послуги;
- «DOMUS» меблева компанія; «AA-Decorient», меблева компанія;
- «Авалон» розважальний комплекс (казино, ресторан); «Шоколад» pre-party ресторан;
- «Міжнародний Іпотечний Банк», «Kaiserhof» ресторан, «LG Electronics», «FOXTROT» та інші.