(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Управління через комунікацію

Мета:

  • удосконалити управлінські навички через професійну комунікацію в форматі навчання своїх підлеглих;
  • освоїти інструменти «Як» та «Що» говорити команді, щоб мотивувати, «надихнути» команду і отримати запланований результат. Тобто освоїти інструменти управління через «мотивуючу» комунікацію і внутрішнє навчання з метою поліпшення психоемоційного фону в команді і динаміку роботи своїх співробітників.

Цільова аудиторія: керівники компаній і підрозділів.

Програма

Модуль 1. Управління емоційним фоном в комунікації зі співробітниками

  • «Сканування» мотивів в комунікації
  • Інструменти риторики в управлінні через комунікацію
  • Психологічні типи особистостей і мотиви в ухваленні рішення ( «кнопки» доступу)

Модуль 2. Робота з конфліктними ситуаціями. комунікація

  • типи конфліктів
  • причини конфліктів
  • Алгоритм комунікації в конфліктній ситуації
  • Конфліктогени. Усвідомлені і неусвідомлені провокації
  • Технологія реагування на критику
  • Типологія конфліктних особистостей. Методика роботи з кожним типом конфліктних схильностей
  • Найпоширеніші помилки керівника комунікації під час конфлікту
  • Ефективні способи пошуку рішення в конфліктній ситуації

Модуль 3. Базові комунікативні методики для керівника

  • Технологія конструктивної критики. Комунікація
  • Технологія похвали і критики. Комунікація
  • Технологія рішення групового конфлікту. Комунікація

Модуль 4. Кейси на комунікацію з «проблемними» співробітниками

  • Вироблення рішення під проблемну ситуацію з співробітників
  • Застосування раніше вивчених технологій в управлінні комунікацією (рівні зрілості, ролі по Белбін, методика І.Адізеса, мотиваційний профіль по Герцбергу, психологічні типи по Вірджинії Сатир)
  • Подача одного і того ж якості інформації через різний емоційний фон

Автор і ведуча: Лілія Чакова – бізнес-тренер, практик, засновник Школи Іміджу «Raffinе».

Сертифікований фахівець Німецької Торговою Палатою в галузі міжнародного проектного менеджменту (Німеччина, Німецька Академія Управління та Економіки, Deutsche Akademie fur Verwaltung und Wirtschaft).

Бізнес-коуч, сертифікація за методикою Coach2 by Mike R.Jay. Business Coach System, Leadership University. Переможець форуму бізнес-тренерів, 2012 WIP Akademie.

Компанії-Клієнти:

  • «Українська Бізнес Група», «RD Bank», ТД «НІКО», Mitsubishi Motors; ТОВ «НІКО-Лізинг», Страхова компанія; «Індиго», «Н-Транс», Банк «Кредит-Дніпро», ТОВ «Пак-Ера» (ТМ «SAHM»);
  • «Міленіум», рекламно-видавничий центр; «Лізард», матеріали для будівництва і дизайну;
  • «Економіка» видавничий центр (журнал «ТОР-100», «Інвест-Газета», «Дело»)
  • Асоціація «Безпека», охоронні послуги; «Ауріс Груп», клінінгові послуги;
  • «DOMUS» меблева компанія; «AA-Decorient», меблева компанія;
  • «Авалон» розважальний комплекс (казино, ресторан); «Шоколад» pre-party ресторан;
  • «Міжнародний Іпотечний Банк», «Kaiserhof» ресторан, «LG Electronics», «FOXTROT» та інші.