Коучинговий стиль управління
Цільова аудиторія: партнери і старші юристи юридичних фірм, власники середнього і малого бізнесу, менеджери вищої та середньої ланки, люди які прагнуть до особистісного зростання і ефективності.
Тривалість програми: один день з 10:00 до 19:00 (субота).
Цілі програми:
- Дати системне розуміння коучингу і коучингового стилю управління.
- Показати можливості практичного використання коучингу в управлінні для досягнення цілей компанії і розвитку персоналу.
- Дати основні інструменти коучингу для використання в управлінні і показати як можна їх застосувати на практиці.
- Розширити свідомий вибір учасників при використанні стилів управління.
Очікувані результати:
- Розуміння коучингу і його практичних можливостей в управлінні.
- Практичне застосування інструментів коучингового управління для досягнення цілей компанії і розвитку персоналу.
- Розширення стилів управління і підвищення особистої ефективності.
Бізнес-тренер: Анна Драгомирецька – сертифікований коуч (ICF), експерт-практик в області особистісного зростання і комунікацій, тренер. Більше 17 років професійної роботи в юриспруденції: адвокат, керівник правового спрямування групи компаній одного з лідерів серед агропромислових компаній України. Друге вищу освіту за спеціальністю Психологія.
Тренер особливо унікальний для юридичних компаній і відділів.
Стратегія розвитку компанії
Консультанти: Шепелёв Вадим і Єгоров Євген
Цілі стратегічної сесії:
- Виробити та узгодити єдине бачення і розуміння сьогоднішнього ринку і шляхів стратегічного розвитку Компанії у команди ТОП-менеджерів.
- Створити або актуалізувати Стратегічну ідею, як ключовий стрижень бізнесу (бачення, місія, корпоративні цінності).
- Створити корпоративну середньострокову стратегію розвитку Компанії і інструменти її ефективної реалізації (стратегічні цілі, ініціативи по їх досягненню, терміни, зони відповідальності).
- Сформувати Річний план по реалізації середньострокової стратегії.
- Підвищити рівень управлінських компетенцій команди ключових управлінців в області стратегічного планування і управління.
Завдання стратегічної сесії:
- Ознайомити команду з методикою стратегічного планування та управління, узгодити словник термінів.
- Виробити єдине розуміння основних характеристик власного ринку і свого становища на ньому, стратегій основних конкурентів. Визначити основні ринкові тенденції.
- Сформувати клиентско-ціннісний ряд, як ключовий інструмент формування місії та бізнес-процесів на підставі глибинного розуміння потреб цільових клієнтів (на цінності кого в першу чергу ми орієнтуємося в роботі).
- Провести аналіз організаційної готовності організації (SWOT), як аналіз сильних і слабких сторін, можливостей і загроз.
Визначити першочергові завдання концентрації зусиль Компанії на період:
- щодо усунення слабких сторін;
- з розвитку сильних сторін;
- по реалізації маркетингових стратегій;
- по використанню можливостей та запобігання загроз зовнішнього середовища.
- Розробити \ відкоригувати і узгодити Стратегічну ідею Компанії в нових економічних умовах (сформулювати \ актуалізувати Місію, описати Бачення, як бажане майбутнє компанії, визначити цінності як основу Корпоративної культури і Управлінських принципів).
- Освоїти техніку цілепокладання, визначити ключові стратегічні цілі та ініціативи на період (з ввідних від Власників, Бачення і SWOT-аналізу).
- Сформулювати, оцінити і вибрати Маркетингові стратегії, як спосіб досягнення стратегічних цілей, на найближчий рік за наступними напрямками:
- продуктовий портфель;
- ціноутворення і пакети умови для різних сегментів і категорій клієнтів; • просування;
- організація і підтримка продажів.
- Сформувати Стратегічний план розвитку на 4 роки по досягненню цілей верхнього рівня в рамках стратегічної ідеї щодо реалізації обраних маркетингових стратегії в форматі: мета, ініціативи, результат, терміни, відповідальний.
- Сформувати Річний план розвитку по досягненню стратегічний цілей на майбутній рік.
- Згуртувати команду ТОП-менеджерів Компанії навколо єдиного розуміння довгострокової стратегії розвитку.
Що буде результатом стратегічної сесії:
- Команда ознайомлена з принципами та інструментами стратегічного планування та управління.
- Документ «Стратегічний аналіз» з визначенням основних ринкових параметрів, факту і майбутніх тенденцій + організаційний аналіз компанії (SWOT-аналіз).
- Документ «клієнтська-ціннісний ряд» з визначенням клієнтських сегментів і їх стратегічної важливості для бізнесу, ключових осіб для нас всередині клієнтів, опис по кожному сегменту і персоналії ціннісних уподобань (що хочуть отримати від ідеального постачальника-партнера).
- Сформульовано і ранжовані клієнтські цінності, які бізнес надає пріоритетним клієнтам і повинен надавати в майбутньому.
- Розуміння, що є Продуктом компанії (матеріальні і нематеріальні вигоди), які цінності він несе і на кого конкретно розрахований. Оптимізація торгового пропозиції.
- Документ «Стратегічна ідея», де визначено і сформульовано за методологією Візія, Місія, Цінності. Команда ТОПів розуміє суть стратегічної ідеї.
- Документ «Стратегія розвитку Компанії» в форматі мети – ініціативи щодо реалізації стратегічної ідеї »з вказівкою тимчасових віх в розрізі Клієнти-Процеси-Персонал-Фінанси.
- Сформовано Річний план розвитку Компанії по досягненню цілей верхнього рівня і реалізації обраних маркетингових стратегії в рамках стратегічної ідеї в форматі: мета, ініціативи, результат, терміни, відповідальний.
Шлях корпоративного тренера
Кращий спосіб визначити, куди веде дорога – це запастися терпінням і пройти по ній до кінця.
Ден Міллмен
Завдання програми:
- Підвищити ефективність роботи внутрішніх тренерів, шляхом формування ідеології Лідера.
- Поліпшити динаміку і якість навчання шляхом формування системного підходу до навчання на місцях.
- Розвиток тренерських компетенцій в області супроводу тренінгової діяльності в компанії: виявлення потреб у навчанні, оцінка потенціалу учасників, складання тренінгових програм, тощо
- Передати навички в області проектування і проведення навчальних заходів та коуч-сесій.
- Збагачення методичного тренерського інструментарію і систематизація теоретичних уявлень про тренінг.
- Підвищення мотивації корпоративних тренерів до самонавчання, особистісного та професійного зростання.
Результати тренінгу:
- Підвищення відповідальності корпоративних тренерів за результати діяльності торгової команди, що буде сприяти динаміці зростання продажів.
- Збільшення рентабельності корпоративних навчальних заходів, за рахунок підвищення компетентності внутрішніх тренерів.
- Підвищення лояльності до компанії мотивації учасників в досягненні успіху на посаді корпоративного тренера.
- Створення функціональної самонавчальної команди орієнтованої на результат.
Бізнес-тренер: Вікторія Березіна
Самоорганізація та управління часом
Цілі:
- Донести важливість самоорганізації і особистої відповідальності за свої результати.
- Дати учасникам імпульс до дії для планування і управління часом як одним з найбільш значущих ресурсів в житті людини.
- Передати інструменти тайм-менеджменту, правильного розподілу часу, розстановки пріоритетів, самоорганізації, внутрішньої дисципліни.
- Передати інструменти грамотної постановки цілей, каскадирования цілей, аудиту досягнення цілей.
Хто час виграв – все виграв в результаті
(Мольєр)
Якщо Ви не можете сформулювати мету подорожі,
то є велика ймовірність прийти не туди
Планований РЕЗУЛЬТАТ – учасники, які
а) задумалися над тими результатами, які є у них зараз;
b) отримали імпульс «робити по-іншому», щоб встигати більше;
з) почали більш ефективно організовувати свою діяльність;
d) освоїли інструменти тайм-менеджменту: постановка цілей, каскадирование і аудит цілей, планування часу, розстановка пріоритетів і контроль виконання.
Програма включає технології, робочі кейси та практикуми.
Коучинг в компанії: технології індивідуального та командного корпоративного коучингу
«Коучинг – це мистецтво сприяти підвищенню результативності, навчання і розвитку іншої людини»
Myles Downey
«Coaching is unlocking people’s potential to maximize their own performance.
John Whitmore
It is helping them to learn and grow, rather than teaching them. »
Корпоративний індивідуальний коучинг – бесіда, метою якої є мотивування співробітника і підвищення ефективності роботи його на основі усвідомлення можливостей позитивних змін і особистого розвитку.
«Коли управління командою відбувається за допомогою коучингу – і робота йде на лад, і команда розвивається»
Джон Уітмор про коуч-менеджменті
Командний коучинг – це сприяння команді в підвищенні ефективності та удосконалення відповідних процедур.
Сучасні керівники часто є коучами для своїх підлеглих. А чи потрібен персональний коуч самому керівникові?
Рекомендований розмір групи: до 12 осіб.
Тривалість тренінгу: 2 тренінг-дня (16 академ годин).
Мета тренінгу: Сформувати навички «менеджменту в стилі коучинг» у керівників.
Основні завдання тренінгу:
- Розвиток в учасників навчання «коучингових компетенцій» – мистецтва і технологій розвитку себе і співробітників;
- Визначення перспектив використання коучингового стилю менеджменту в практиці учасників семінару-тренінгу;
- Розвиток навичок індивідуального і групового коучингу в корпоративних умовах.
Бізнес-тренер: Станченко Андрій. Сертифікат Організаційного Коучинга (Wiesbaden, Germany). Досвід побудови систем корпоративного коучингу.
Вітамінний комплекс успішного менеджера
Мета тренінгу: підвищити ефективність роботи менеджерів Компанії та підпорядкованих їм співробітників за рахунок підвищення «зарядженості» учасників в ході самого тренінгу, а також передачі інструментів підвищення бойового духу і ентузіазму персоналу в посттренінгових періоді.
Формат тренінгу: корпоративний.
Цільова аудиторія: менеджери-управлінці.
Рекомендований розмір групи: до 15 осіб.
Тривалість тренінгу: 2 дні.
Тривалість тренінгу в інтенсив-форматі: 1 день
Стиль: інтелектуальний драйв, мікс «зараження» через емоційну подачу і технологічних інструментів.
Опис: Програма побудована на інтенсивному одночасному взаємодії двох тренерів з аудиторією. В ході ігрового взаємодії учасники тренінгу освоюють практичне застосування оригінальній авторській моделі управління ефективністю «Вітамінний комплекс успішного менеджера». Структура моделі складається з шести елементів, які будучи усвідомленими менеджером працюють на результат тільки в комплексі, доповнюючи один одного, і ведуть до дисбалансу ефективності при нестачі одного з них.
• A – ambitions (амбіції)
• B – balance (рівновагу)
• C – creative (креатив)
• D – drive (драйв)
• E – ethics (етика відносин)
• K – keen mind (гострий розум)
Модель спеціальним чином адаптована для швидкого сприйняття і застосування на практиці, не вимагає тривалого навчання з зануренням в складний теоретичний матеріал. У тренінгу практично немає теоретичних блоків, можна сказати, що даний тренінг це суцільний нон-стоп, результат якого для учасників – прагнення до ефективної діяльності, перегляд тактики досягнення своїх цілей в контексті корпоративних завдань, посилення арсеналу практичних інструментів внутрішньої самомотивації і мотивації підлеглих.
Від управління до лідерства
Мета програми: підвищити управлінську і лідерську компетентність керівників.
Участь у тренінгу дасть можливість:
- Отримати оперативний інструментарій з управління персоналом.
- Сформувати розуміння своєї ролі як управлінця і лідера в організації.
- Отримати інструменти нематеріальної мотивації і впливу в організації.
- Дізнатися особливості людської взаємодії.
- Проаналізувати свої сильні і слабкі сторони.
- Керувати людьми на усвідомленому рівні.
- Отримати задоволення і заряд енергії від навчання.
НЛП управління або як стати ефективним менеджером
Ефективно управляє той, хто може донести свої думки до своїх підлеглих
Мета тренінгу: Створити психологічно ефективні поведінкові структури менеджерів.
Очікувані результати:
- Підвищення активності та результативності менеджерів.
- Прискорення процесу впровадження змін.
- Підвищення ефективності діяльності персоналу менеджерів.
- Підвищення лояльності менеджерів до компанії і керівництва.
- Збільшення швидкості професійного зростання менеджерів
Менеджмент в стилі коучинг
КОУЧІНГ – це техніка індивідуальної роботи менеджера з підлеглим, альтернатива адміністративно – командної системи, відхід від «управління силою» до «управлінню на основі цінностей». Дана методика сприяє тому, щоб співробітник брав на себе максимальну відповідальність за результат, і діяв усвідомлено, з високим рівнем самомотивації. Дозволяє співробітникам компанії мобілізувати внутрішні активи, використовувати в повному обсязі свій потенціал і працювати з максимальною віддачею.
Дана програм зачіпає самі ключові питання, які сприяють вирішенню проблем пов’язаних з управлінням і розвитком персоналу.
Цільова аудиторія: Власники малого і середнього бізнесу, керівники різних рівнів, які бажають відкрити для себе стилі керівництва, що забезпечують найбільшу продуктивність і залученість співробітників в робочий процес.
Цілі програми:
- Оволодіти усіма необхідними знаннями, ключовими інструментами та навичками для практики управління в стилі коучинг.
- Оволодіти навичками проведення коучингової бесіди. Оволодіти інструментами роботи з опорами співробітників. Навчитися направляти динаміку співробітника в сторону розвитку і відповідності стандартам компанії.
- Освоїти альтернативні «силовим» методи управління підлеглими, для створення відкритої, функціональної системи орієнтованої на результат.
- Визначення провідних мотиваційних чинників співробітників і оволодіння інструментами мотивації своїх підлеглих в залежності від рівня їх зрілості.
- Розвинути навички планування робочого часу і постановки завдань підлеглим, вміння розставляти пріоритети і оптимізувати використовувані людські ресурси.
- Оволодіння технологіями ситуаційного керівництва і інструментами експрес – аналізу ситуації, співробітника, дій.
- Відпрацювати дані навички в рамках проведення рольових ігор та командних вправ.
Результати: після закінчення даного тренінгу, учасники набудуть навичок альтернативного управління персоналом спрямовані на розвитку потенціалу співробітників, що сприятиме як максимізації їх продуктивності, так і успішної діяльності компанії.
Стратегічне управління персоналом
Цілі програми:
- Підвищити ефективність роботи компанії через формування ідеології ЛІДЕРА і освоєння робочих управлінських інструментів.
- Зрозуміти внутрішні причини нефункціонального поведінки (самосаботаж). Дати розуміння впливу не функціональних управлінських стереотипів і особистих установок на якість роботи, навчитися виходити «за рамки», долати внутрішній опір.
- Підвищити ефективність планування, організації та контролю діяльності співробітників при досягненні агресивних завдань.
- Визначення провідних мотиваційних чинників співробітників і оволодіння інструментами мотивації своїх підлеглих в залежності від рівня їх зрілості.
- Відпрацювати дані навички в рамках проведення рольових ігор та командних вправ.
Результати тренінгу:
- В рамках програми учасники оволодіють інструментами роботи з опорами співробітників. Навчаться направляти динаміку співробітників в сторону розвитку і досягнення стратегічних цілей компанії.
- Застосування матеріалів даної програми буде сприяти виходу на новий рівень розвитку команди і бізнесу, підвищенню рентабельності і конкурентоспроможності.
Аудит управлінських функцій
Цільова аудиторія: ТОП-менеджмент компанії.
Цілі:
- Провести порівняльний аналіз існуючих і необхідних функцій ТОП-менеджменту з продажу.
- Розробити проект оптимізації управлінського функціоналу.
- Проаналізувати потенціал і готовність учасників до зміни стилю і ефективності їх управління.
- Запланувати конкретні дії для впровадження бажаних змін в роботу компанії.
Очікувані результати:
- Однозначне розуміння функціоналу та критеріїв ефективності посади.
- Підвищення відповідальності ТОП-менеджменту за особистий і командний результат.
- Оптимізація взаємодії співробітників в компанії.
- Підвищення ефективності управлінців.
Планований результат:
- Розглянуто і визначено єдине загальне розуміння причинно-наслідкових зв’язків ефективного управління.
- Розглянуто природу змін і роль менеджменту в управлінні змінами.
- Визначено поняття результативності та ефективності менеджменту.
- Отримано легко застосовуваний інструмент визначення управлінських конфліктів і способів конструктивного вирішення управлінських завдань.
- Виявлено основні причини неефективного впровадження ефективних рішень.
- Отримано інструмент діагностики необхідних і достатніх умов для ефективного впровадження управлінських рішень.
- Зроблено спільний аналіз управлінського потенціалу.