(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Управління персоналом

Коучинговий стиль управління

Цільова аудиторія: партнери і старші юристи юридичних фірм, власники середнього і малого бізнесу, менеджери вищої та середньої ланки, люди які прагнуть до особистісного зростання і ефективності.

Тривалість програми: один день з 10:00 до 19:00 (субота).

Цілі програми:

  • Дати системне розуміння коучингу і коучингового стилю управління.
  • Показати можливості практичного використання коучингу в управлінні для досягнення цілей компанії і розвитку персоналу.
  • Дати основні інструменти коучингу для використання в управлінні і показати як можна їх застосувати на практиці.
  • Розширити свідомий вибір учасників при використанні стилів управління.

Очікувані результати:

  • Розуміння коучингу і його практичних можливостей в управлінні.
  • Практичне застосування інструментів коучингового управління для досягнення цілей компанії і розвитку персоналу.
  • Розширення стилів управління і підвищення особистої ефективності.

Бізнес-тренер: Анна Драгомирецька – сертифікований коуч (ICF), експерт-практик в області особистісного зростання і комунікацій, тренер. Більше 17 років професійної роботи в юриспруденції: адвокат, керівник правового спрямування групи компаній одного з лідерів серед агропромислових компаній України. Друге вищу освіту за спеціальністю Психологія.

Тренер особливо унікальний для юридичних компаній і відділів.

Стратегія розвитку компанії

Консультанти: Шепелёв Вадим і Єгоров Євген

Цілі стратегічної сесії:

  • Виробити та узгодити єдине бачення і розуміння сьогоднішнього ринку і шляхів стратегічного розвитку Компанії у команди ТОП-менеджерів.
  • Створити або актуалізувати Стратегічну ідею, як ключовий стрижень бізнесу (бачення, місія, корпоративні цінності).
  • Створити корпоративну середньострокову стратегію розвитку Компанії і інструменти її ефективної реалізації (стратегічні цілі, ініціативи по їх досягненню, терміни, зони відповідальності).
  • Сформувати Річний план по реалізації середньострокової стратегії.
  • Підвищити рівень управлінських компетенцій команди ключових управлінців в області стратегічного планування і управління.

Завдання стратегічної сесії:

  1. Ознайомити команду з методикою стратегічного планування та управління, узгодити словник термінів.
  2. Виробити єдине розуміння основних характеристик власного ринку і свого становища на ньому, стратегій основних конкурентів. Визначити основні ринкові тенденції.
  3. Сформувати клиентско-ціннісний ряд, як ключовий інструмент формування місії та бізнес-процесів на підставі глибинного розуміння потреб цільових клієнтів (на цінності кого в першу чергу ми орієнтуємося в роботі).
  4. Провести аналіз організаційної готовності організації (SWOT), як аналіз сильних і слабких сторін, можливостей і загроз.

Визначити першочергові завдання концентрації зусиль Компанії на період:

  • щодо усунення слабких сторін;
  • з розвитку сильних сторін;
  • по реалізації маркетингових стратегій;
  • по використанню можливостей та запобігання загроз зовнішнього середовища.
  1. Розробити \ відкоригувати і узгодити Стратегічну ідею Компанії в нових економічних умовах (сформулювати \ актуалізувати Місію, описати Бачення, як бажане майбутнє компанії, визначити цінності як основу Корпоративної культури і Управлінських принципів).
  2. Освоїти техніку цілепокладання, визначити ключові стратегічні цілі та ініціативи на період (з ввідних від Власників, Бачення і SWOT-аналізу).
  3. Сформулювати, оцінити і вибрати Маркетингові стратегії, як спосіб досягнення стратегічних цілей, на найближчий рік за наступними напрямками:
  • продуктовий портфель;
  • ціноутворення і пакети умови для різних сегментів і категорій клієнтів; • просування;
  • організація і підтримка продажів.
  1. Сформувати Стратегічний план розвитку на 4 роки по досягненню цілей верхнього рівня в рамках стратегічної ідеї щодо реалізації обраних маркетингових стратегії в форматі: мета, ініціативи, результат, терміни, відповідальний.
  2. Сформувати Річний план розвитку по досягненню стратегічний цілей на майбутній рік.
  3. Згуртувати команду ТОП-менеджерів Компанії навколо єдиного розуміння довгострокової стратегії розвитку.

Що буде результатом стратегічної сесії:

  • Команда ознайомлена з принципами та інструментами стратегічного планування та управління.
  • Документ «Стратегічний аналіз» з визначенням основних ринкових параметрів, факту і майбутніх тенденцій + організаційний аналіз компанії (SWOT-аналіз).
  • Документ «клієнтська-ціннісний ряд» з визначенням клієнтських сегментів і їх стратегічної важливості для бізнесу, ключових осіб для нас всередині клієнтів, опис по кожному сегменту і персоналії ціннісних уподобань (що хочуть отримати від ідеального постачальника-партнера).
  • Сформульовано і ранжовані клієнтські цінності, які бізнес надає пріоритетним клієнтам і повинен надавати в майбутньому.
  • Розуміння, що є Продуктом компанії (матеріальні і нематеріальні вигоди), які цінності він несе і на кого конкретно розрахований. Оптимізація торгового пропозиції.
  • Документ «Стратегічна ідея», де визначено і сформульовано за методологією Візія, Місія, Цінності. Команда ТОПів розуміє суть стратегічної ідеї.
  • Документ «Стратегія розвитку Компанії» в форматі мети – ініціативи щодо реалізації стратегічної ідеї »з вказівкою тимчасових віх в розрізі Клієнти-Процеси-Персонал-Фінанси.
  • Сформовано Річний план розвитку Компанії по досягненню цілей верхнього рівня і реалізації обраних маркетингових стратегії в рамках стратегічної ідеї в форматі: мета, ініціативи, результат, терміни, відповідальний.

Шлях корпоративного тренера

Кращий спосіб визначити, куди веде дорога – це запастися терпінням і пройти по ній до кінця.

Ден Міллмен

Завдання програми:

  • Підвищити ефективність роботи внутрішніх тренерів, шляхом формування ідеології Лідера.
  • Поліпшити динаміку і якість навчання шляхом формування системного підходу до навчання на місцях.
  • Розвиток тренерських компетенцій в області супроводу тренінгової діяльності в компанії: виявлення потреб у навчанні, оцінка потенціалу учасників, складання тренінгових програм, тощо
  • Передати навички в області проектування і проведення навчальних заходів та коуч-сесій.
  • Збагачення методичного тренерського інструментарію і систематизація теоретичних уявлень про тренінг.
  • Підвищення мотивації корпоративних тренерів до самонавчання, особистісного та професійного зростання.

Результати тренінгу:

  • Підвищення відповідальності корпоративних тренерів за результати діяльності торгової команди, що буде сприяти динаміці зростання продажів.
  • Збільшення рентабельності корпоративних навчальних заходів, за рахунок підвищення компетентності внутрішніх тренерів.
  • Підвищення лояльності до компанії мотивації учасників в досягненні успіху на посаді корпоративного тренера.
  • Створення функціональної самонавчальної команди орієнтованої на результат.

Бізнес-тренер: Вікторія Березіна

Самоорганізація та управління часом

Цілі:

  • Донести важливість самоорганізації і особистої відповідальності за свої результати.
  • Дати учасникам імпульс до дії для планування і управління часом як одним з найбільш значущих ресурсів в житті людини.
  • Передати інструменти тайм-менеджменту, правильного розподілу часу, розстановки пріоритетів, самоорганізації, внутрішньої дисципліни.
  • Передати інструменти грамотної постановки цілей, каскадирования цілей, аудиту досягнення цілей.

Хто час виграв – все виграв в результаті

(Мольєр)

Якщо Ви не можете сформулювати мету подорожі,
то є велика ймовірність прийти не туди

Планований РЕЗУЛЬТАТ – учасники, які

а) задумалися над тими результатами, які є у них зараз;
b) отримали імпульс «робити по-іншому», щоб встигати більше;
з) почали більш ефективно організовувати свою діяльність;
d) освоїли інструменти тайм-менеджменту: постановка цілей, каскадирование і аудит цілей, планування часу, розстановка пріоритетів і контроль виконання.

Програма включає технології, робочі кейси та практикуми.

Коучинг в компанії: технології індивідуального та командного корпоративного коучингу

«Коучинг – це мистецтво сприяти підвищенню результативності, навчання і розвитку іншої людини»

Myles Downey

«Coaching is unlocking people’s potential to maximize their own performance.
It is helping them to learn and grow, rather than teaching them. »

John Whitmore

Корпоративний індивідуальний коучинг – бесіда, метою якої є мотивування співробітника і підвищення ефективності роботи його на основі усвідомлення можливостей позитивних змін і особистого розвитку.

«Коли управління командою відбувається за допомогою коучингу – і робота йде на лад, і команда розвивається»

Джон Уітмор про коуч-менеджменті

Командний коучинг – це сприяння команді в підвищенні ефективності та удосконалення відповідних процедур.

Сучасні керівники часто є коучами для своїх підлеглих. А чи потрібен персональний коуч самому керівникові?

Рекомендований розмір групи: до 12 осіб.

Тривалість тренінгу: 2 тренінг-дня (16 академ годин).

Мета тренінгу: Сформувати навички «менеджменту в стилі коучинг» у керівників.

Основні завдання тренінгу:

  • Розвиток в учасників навчання «коучингових компетенцій» – мистецтва і технологій розвитку себе і співробітників;
  • Визначення перспектив використання коучингового стилю менеджменту в практиці учасників семінару-тренінгу;
  • Розвиток навичок індивідуального і групового коучингу в корпоративних умовах.

Бізнес-тренер: Станченко Андрій. Сертифікат Організаційного Коучинга (Wiesbaden, Germany). Досвід побудови систем корпоративного коучингу.

Вітамінний комплекс успішного менеджера

Мета тренінгу: підвищити ефективність роботи менеджерів Компанії та підпорядкованих їм співробітників за рахунок підвищення «зарядженості» учасників в ході самого тренінгу, а також передачі інструментів підвищення бойового духу і ентузіазму персоналу в посттренінгових періоді.

Формат тренінгу: корпоративний.

Цільова аудиторія: менеджери-управлінці.

Рекомендований розмір групи: до 15 осіб.

Тривалість тренінгу: 2 дні.

Тривалість тренінгу в інтенсив-форматі: 1 день

Стиль: інтелектуальний драйв, мікс «зараження» через емоційну подачу і технологічних інструментів.

Опис: Програма побудована на інтенсивному одночасному взаємодії двох тренерів з аудиторією. В ході ігрового взаємодії учасники тренінгу освоюють практичне застосування оригінальній авторській моделі управління ефективністю «Вітамінний комплекс успішного менеджера». Структура моделі складається з шести елементів, які будучи усвідомленими менеджером працюють на результат тільки в комплексі, доповнюючи один одного, і ведуть до дисбалансу ефективності при нестачі одного з них.

• A – ambitions (амбіції)
• B – balance (рівновагу)
• C – creative (креатив)
• D – drive (драйв)
• E – ethics (етика відносин)
• K – keen mind (гострий розум)

Модель спеціальним чином адаптована для швидкого сприйняття і застосування на практиці, не вимагає тривалого навчання з зануренням в складний теоретичний матеріал. У тренінгу практично немає теоретичних блоків, можна сказати, що даний тренінг це суцільний нон-стоп, результат якого для учасників – прагнення до ефективної діяльності, перегляд тактики досягнення своїх цілей в контексті корпоративних завдань, посилення арсеналу практичних інструментів внутрішньої самомотивації і мотивації підлеглих.

Від управління до лідерства

Мета програми: підвищити управлінську і лідерську компетентність керівників.

Участь у тренінгу дасть можливість:

  • Отримати оперативний інструментарій з управління персоналом.
  • Сформувати розуміння своєї ролі як управлінця і лідера в організації.
  • Отримати інструменти нематеріальної мотивації і впливу в організації.
  • Дізнатися особливості людської взаємодії.
  • Проаналізувати свої сильні і слабкі сторони.
  • Керувати людьми на усвідомленому рівні.
  • Отримати задоволення і заряд енергії від навчання.

НЛП управління або як стати ефективним менеджером

Ефективно управляє той, хто може донести свої думки до своїх підлеглих

Мета тренінгу: Створити психологічно ефективні поведінкові структури менеджерів.

Очікувані результати:

  • Підвищення активності та результативності менеджерів.
  • Прискорення процесу впровадження змін.
  • Підвищення ефективності діяльності персоналу менеджерів.
  • Підвищення лояльності менеджерів до компанії і керівництва.
  • Збільшення швидкості професійного зростання менеджерів

Менеджмент в стилі коучинг

КОУЧІНГ – це техніка індивідуальної роботи менеджера з підлеглим, альтернатива адміністративно – командної системи, відхід від «управління силою» до «управлінню на основі цінностей». Дана методика сприяє тому, щоб співробітник брав на себе максимальну відповідальність за результат, і діяв усвідомлено, з високим рівнем самомотивації. Дозволяє співробітникам компанії мобілізувати внутрішні активи, використовувати в повному обсязі свій потенціал і працювати з максимальною віддачею.

Дана програм зачіпає самі ключові питання, які сприяють вирішенню проблем пов’язаних з управлінням і розвитком персоналу.

Цільова аудиторія: Власники малого і середнього бізнесу, керівники різних рівнів, які бажають відкрити для себе стилі керівництва, що забезпечують найбільшу продуктивність і залученість співробітників в робочий процес.

Цілі програми:

  • Оволодіти усіма необхідними знаннями, ключовими інструментами та навичками для практики управління в стилі коучинг.
  • Оволодіти навичками проведення коучингової бесіди. Оволодіти інструментами роботи з опорами співробітників. Навчитися направляти динаміку співробітника в сторону розвитку і відповідності стандартам компанії.
  • Освоїти альтернативні «силовим» методи управління підлеглими, для створення відкритої, функціональної системи орієнтованої на результат.
  • Визначення провідних мотиваційних чинників співробітників і оволодіння інструментами мотивації своїх підлеглих в залежності від рівня їх зрілості.
  • Розвинути навички планування робочого часу і постановки завдань підлеглим, вміння розставляти пріоритети і оптимізувати використовувані людські ресурси.
  • Оволодіння технологіями ситуаційного керівництва і інструментами експрес – аналізу ситуації, співробітника, дій.
  • Відпрацювати дані навички в рамках проведення рольових ігор та командних вправ.

Результати: після закінчення даного тренінгу, учасники набудуть навичок альтернативного управління персоналом спрямовані на розвитку потенціалу співробітників, що сприятиме як максимізації їх продуктивності, так і успішної діяльності компанії.

Стратегічне управління персоналом

Цілі програми:

  1. Підвищити ефективність роботи компанії через формування ідеології ЛІДЕРА і освоєння робочих управлінських інструментів.
  2. Зрозуміти внутрішні причини нефункціонального поведінки (самосаботаж). Дати розуміння впливу не функціональних управлінських стереотипів і особистих установок на якість роботи, навчитися виходити «за рамки», долати внутрішній опір.
  3. Підвищити ефективність планування, організації та контролю діяльності співробітників при досягненні агресивних завдань.
  4. Визначення провідних мотиваційних чинників співробітників і оволодіння інструментами мотивації своїх підлеглих в залежності від рівня їх зрілості.
  5. Відпрацювати дані навички в рамках проведення рольових ігор та командних вправ.

Результати тренінгу:

  1. В рамках програми учасники оволодіють інструментами роботи з опорами співробітників. Навчаться направляти динаміку співробітників в сторону розвитку і досягнення стратегічних цілей компанії.
  2. Застосування матеріалів даної програми буде сприяти виходу на новий рівень розвитку команди і бізнесу, підвищенню рентабельності і конкурентоспроможності.

Аудит управлінських функцій

Цільова аудиторія: ТОП-менеджмент компанії.

Цілі:

  • Провести порівняльний аналіз існуючих і необхідних функцій ТОП-менеджменту з продажу.
  • Розробити проект оптимізації управлінського функціоналу.
  • Проаналізувати потенціал і готовність учасників до зміни стилю і ефективності їх управління.
  • Запланувати конкретні дії для впровадження бажаних змін в роботу компанії.

Очікувані результати:

  • Однозначне розуміння функціоналу та критеріїв ефективності посади.
  • Підвищення відповідальності ТОП-менеджменту за особистий і командний результат.
  • Оптимізація взаємодії співробітників в компанії.
  • Підвищення ефективності управлінців.

Планований результат:

  • Розглянуто і визначено єдине загальне розуміння причинно-наслідкових зв’язків ефективного управління.
  • Розглянуто природу змін і роль менеджменту в управлінні змінами.
  • Визначено поняття результативності та ефективності менеджменту.
  • Отримано легко застосовуваний інструмент визначення управлінських конфліктів і способів конструктивного вирішення управлінських завдань.
  • Виявлено основні причини неефективного впровадження ефективних рішень.
  • Отримано інструмент діагностики необхідних і достатніх умов для ефективного впровадження управлінських рішень.
  • Зроблено спільний аналіз управлінського потенціалу.