(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Високоякісний сервіс

Про особливості національного сервісу

Навіщо ми йдемо в ресторан? На людей подивитися, себе показати …. Я, наприклад, люблю смачно поїсти, мені подобається відчуття затишку і комфорту. Приємно іноді поспілкуватися там з кимось із старих знайомих, послухати гарну музику. Відвідування ресторану залишає у мене враження – те, що я несу із собою. І мені ця угода до душі, враховуючи, що враження від відвідування різних місць, як правило, неповторні.

Правильно організований сервіс – готель це, ресторан або бутик, створює свій мікроклімат – особливу атмосферу. І якісний інтер’єр: освітлення, звуки, сервіровка, порядок і чистота – це ще не все. Відмітна риса висококласного сервісу – це правильні відносини. В першу чергу персоналу до гостя. У процесі контакту виникає зв’язок, яку висококваліфікований працівник завжди зможе перетворити на практичну користь для закладу. Я повторюся: мова йде про фахівця, здатного управляти не тільки особистими емоціями, а й емоційним станом відвідувача. Я маю на увазі не вроджена чарівність і почуття такту, що дано далеко не кожному, а правильне використання технік комунікації та взаємодії – здатності контролювати і управляти ситуацією.

Ще в далекому 2006-му, звертаючись до рестораторам із закликом покращити якість обслуговування, доводилося частенько чути: «Та ну тебе! Ми краще вивіску покруче зробимо, а що толку гроші на персонал переводити, якщо все одно більше трьох місяців не тримається ». Ось це логіка! Персонал, якщо їм не займатися, може взагалі ніколи не піднятися до розуміння того, з чого він починається – цей сервіс. А адже саме правильно організоване обслуговування приносить стабільний дохід підприємству. Це вже дещо пізніше, в командних тренінгах, виявилося і те, що обслуговуючому персоналу не вистачає не тільки знань, а й професійної підтримки. Адже іноді директора сфери послуг самі не знають, як вести себе в нестандартній ситуації, і часто, їх поради і рекомендації не відповідають прийнятій етики та ділової комунікації, що неминуче веде до негативних наслідків.

Принцип «отримувати, не вкладаючи» – вже вибачте – злегка змахує на мрію ідіота. Придбати можна тільки, віддаючи. А для того, щоб навчитися віддавати, непогано спробувати зрозуміти себе, вивчити як свої сильні сторони, так і недоліки. Так що і без особистісного розвитку ніяк не обійтися. Частенько чую: «Що ви! Вчитися? А хто буде працювати? ». У наявності замкнуте коло: керівництво не може чекати, співробітники – толково працювати, і нічого не залишається, як мігрувати їм в наступний пункт призначення, де їх, імовірніше за все, очікує схожий сценарій. До речі, ця ситуація на мові історичного політесу називається «передумовами до революційної ситуації».

Так що ж потрібно зробити для того, щоб наш бізнес приносив нам радість і стабільний дохід, щоб люди поверталися в наші готелі та ресторани, оплачуючи послуги з вдячністю – дослівно «Благим Даром». Можливо, тоді і користь від такого прибутку була б інша?

Про це та багато іншого Ви зможете дізнатися, ознайомившись з програмами тренінгів, присвячених підвищенню прибутковості через високоякісний сервіс.

Живі стандарти в продажах

При слові «стандарт» я, як виробник, відчуваю себе в вузькому коридорі – ні туди, ні сюди, тільки вперед, за канонами, прописаним якимсь, висохлим від старанності безіменним клерком із зіпсованим зором. Він старанно, крок за кроком прописує всі мислимі і немислимі обмеження, залишаючи мені лише ковток кисню, щоб, врешті-решт, вибратися назовні, на світ божий і зітхнути на повні груди: «Пронесло!».

Однак, з позиції покупця я вітаю стандарти. Вони роблять моє життя надійніше і безпечніше. Купуючи в магазині згущене молоко, я старанно вишукую відповідне маркування, щоб сказати про себе з задоволенням: «ГОСТІВСЬКА!». Я спокійна – виробник, позбавлений сонячного світла і кисню ЗМУШЕНИЙ зробити її з молока, куди йому подітися-то – норми зобов’язують!

Даний тренінг ставить нас на обидва полюси – виробника послуг і їх покупця. На відміну від державних стандартів, створення яких пов’язане з чиновницької рутиною, масою втраченого часу і грошей, ми будемо створювати самі, своїми руками, власний звід правил і законів. А так як вони будуть вести нас і наших клієнтів до світлого майбутнього, то вони повинні дихати свободою – ніяких вузьких коридорів! Кожен працівник підприємства, виконуючи приписи буде усвідомлювати, що цей «бойовий статут» буде зберігати його і компанію від розорення і вести вперед – до процвітання.

В ході тренінгу ми будемо «вживу» створювати особливі, «фірмові» стандарти обслуговування клієнтів, виходячи з особливостей діяльності не тільки нашого підприємства в цілому, а й його окремих співробітників. Хіба часом здається «нестандартність» – коли замість холодної, відстороненої, «діловитої» ввічливості, ви отримуєте щиру, підкреслюю – справжню щирість, не вимагає переглянути стандартне (читай – байдуже) ставлення до відвідувача? Існують же люди, здатні змінювати навколо себе атмосферу, перезаряджати її – з мінуса на плюс, з плюса на мінус.

Хоча для нашої роботи як раз вони і згодяться – все ці плюси і мінуси, все досягнення і невдачі. Ми будемо детально – під мікроскопом розглядати і моделювати можливі ситуації. В процесі усвідомлення і їх переосмислення, вірний алгоритм дій працівника, втім, як і неприпустимий, прописується і «прикладається» до вже існуючих документів, або створюється посібник «з нуля». У цьому й відмінність даного тренінгу від звичайного по продажам, що учасники усвідомлюють важливість використання стандартів і позитивно оцінюють їхню соціальну значимість.

Програма навчання для співробітників бутиків

Всі секрети VIP-продажів: про те, як утримати «дорогого» клієнта і що треба зробити, щоб Ваше заклад став істинно Luxury – в спеціальному тренінгу для власників і співробітників магазинів, орієнтованих на обслуговування найбільш платоспроможних і в той же час найбільш вимогливих клієнтів.

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

  • Навчитися аналізувати поведінку Клієнта, визначати типологію і стиль взаємодії.
  • Розвинути гнучкість в комунікації з VIP-клієнтами на різних етапах взаємодії.
  • Удосконалити свої комунікативні навички, навички роботи з VIP-клієнтами для підвищення рівня обслуговування.
  • Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
  • Сформувати систему навичок і знань, що дозволяють знайти індивідуальний підхід і якісно збудувати довгострокові відносини з клієнтами і партнерами.
  • Усвідомити свою роль в підтримці іміджу своєї компанії з високим рівнем якісного обслуговування.

Сервіс, орієнтований на бренд

Багатоступенева програма, спрямована на навчання, як персоналу, так і керівної ланки компанії: організація роботи, корпоративна культура, комунікативні техніки роботи з клієнтами, навчання власних працівників, все про ідеальний сервісі і принципах його організації.

Сервіс, який продає

А Вам відомо, що офіціант – це основна «частина» Вашого сервісу? Хто, як не він приносить Вам Вашу виручку? І що треба зробити, щоб клієнти Вашого закладу розлучалися зі своїми грошима з почуттям вдячності за чудово проведений час і відмінне обслуговування? Все це в спеціальному тренінгу для офіціантів -Передова загону вашого бізнесу.

Сервіс – це враження, і Ваш гість все одно його отримає, хочете Ви того чи ні »

О.Марусіч

Ефективний адміністратор салону краси

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

  • Освоїти навички, необхідні для ефективного спілкування з клієнтами.
  • Ознайомитись із стандартами ділового спілкування в індустрії краси, етикою і діловим етикетом даного бізнесу.
  • Розвинути гнучкість в спілкуванні з клієнтами.
  • Покращити навички гостинного обслуговування клієнтів.

РЕЗУЛЬТАТ:

  • Розвиток комунікативної компетентності
  • Актуалізація правил ефективних комунікацій
  • Практичне освоєння технік і алгоритмів ефективних комунікацій
  • Практичне освоєння технік роботи з запереченнями
  • Практичне освоєння прийомів роботи в стресовій ситуації, з конфліктними Клієнтами

Майстер продажів готельних послуг

Підвищення продажів в готелі через вдосконалення майстерності менеджерів.

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

  • Ознайомитися з психологією особистості гостя, дізнатися його мотиви і переваги.
  • Визначити свій психотип і стиль поведінки при різних ситуаціях.
  • Проаналізувати «плюси» і «мінуси» власної поведінки, отримати об’єктивні критерії для оцінки рівня свого професіоналізму.
  • Освоїти навички, необхідні для ефективного спілкування з гостями.
  • Ознайомитись із стандартами ділового спілкування в індустрії гостинності, етикою і етикетом ресторанного і готельного бізнесу.
  • Покращити навички гостинного обслуговування клієнтів.
  • Освоїти навички продажів, застосовні в процесі обслуговування гостей готелю.
  • Дозволити учасникам усвідомити свою роль не тільки обслуговуючого, але і продає персоналу, мотивувати їх на здійснення продажів гостям.

Корпоративний тренінг для співробітників туристичних компаній

Цілі тренінгу:

  • підвищення рівня професійної усвідомленості співробітників туристичних агентств;
  • практичне освоєння методів продажів з урахуванням специфічних особливостей бізнесу.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

Специфічні особливості продажу туристичних послуг

  • Особливості туристичного бізнесу.
  • У чому суть послуги (пропозиції) туристичного агентства?
  • Додання цінності процесу консультування потенційного клієнта.
  • Унікальність – пропозиція, від якої не можна відмовитися.
  • Приціл на особливу індивідуальність в ставленні до клієнта в поєднанні з «фірмовою родзинкою» – запорука успіху операції і довгожительства компанії.
  • Як заслужити довіру клієнта.
  • Як грамотно сформувати позитивне враження і перетворити відвідувача в «постійного клієнта».
  • управління сервісом
  • Як створити систему якісного обслуговування?

ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:

  • Зрозуміти, як домогтися реального підвищення рівня сервісу
  • Розібратися в факторах ефективності роботи з персоналом компанії
  • Освоїти дієві інструменти роботи з персоналом
  • Дати можливість кожному учаснику розробити власну програму поліпшення сервісу в своїй компанії

Програма

  1. Досвід успішних компаній
  • Як компанії сфери послуг досягають стабільного успіху
  • Цінності, що забезпечують успіх
  • Сервіс, як предмет управління
  1. Моніторинг реальності
  • Проблеми та можливості хорошого сервісу
  • Клієнти самі підкажуть вам, як забезпечити хороший сервіс
  • Як використовувати споживчий досвід
  1. Обслуговування внутрішніх клієнтів
  • Закони обслуговування клієнтів
  • Розуміння місії компанії і своєї ролі
  • Обслуговування внутрішніх клієнтів – справа кожного
  • Повага особливостей своїх колег
  • запобігання конфліктам
  • 7 секретів позитивного підходу
  1. Як успішно побудувати клієнтоорієнтірованную компанію. 4 кроку
  • Вибір правильної мети
  • Поводження з клієнтами
  • Поводження з співробітниками
  • правильне керівництво
  1. Стратегія сервісу
  • Базова стратегія
  • стратегічна інновація
  • харизма компанії
  • Розробка і написання сервісної стратегії
  • Програма підвищення якості обслуговування
  1. Як сформулювати мету постановки системи сервісу
  • Складові першокласного обслуговування
  • Особисті якості співробітника, необхідні для якісного сервісу
  • Скільки часу вимагає навчання співробітника?
  • Шукати готових або розвивати своїх людей? Від чого залежить вибір стратегії? Які якості можна, а які не можна розвинути?
  1. Підбір персоналу
  • Основні компетенції сервісного персоналу
  • Форми проведення інтерв’ю
  • Нестандартні форми тестування
  1. Стандарти обслуговування
  • Для чого потрібна стандартизація?
  • Стандарти обслуговування як інструмент створення індивідуальності компанії, стратегії навчання, кращого доведення до персоналу їх завдань
  • Приклади готових стандартів обслуговування та їх адаптація під вашу компанію
  1. Впровадження стандартів в життя
  • Як побудувати систему навчання
  • тренінги:
    • з історії та філософії Компанії
    • по продукту
    • за стандартами обслуговування і комунікації
  • Як проводити тренінги
  1. Бездоганне виконання
  • Таланти і ролі
  • Золоте правило втілення
  • матеріальні докази
  • регульовані можливості
  • структурування удосконалень
  1. Контроль
  • Управління створенням споживчої цінності
  • Впровадження системи отримання зворотного зв’язку від клієнта: визначення параметрів, розробка анкет, статистичний аналіз
  • Доведення до персоналу результатів роботи і необхідних поліпшень
  1. Оцінка співробітників
  • Оцінка особистих якостей і комунікативних навичок
  • Оцінка засвоєння отриманої інформації і наявних знань про Компанію
  • Оцінка виконання стандартів обслуговування
  • Оцінка реальних показників
  1. Складання плану розвитку співробітника
  • довгострокова мета
  • розвиток навичок
  • Зовнішнє навчання
  1. Відносини, засновані на довірі
  • сприйняття компетентності
  • сприйняття чесності
  • Довіра до компанії
  • Відносини з співробітниками
  • Рівні прихильності у взаєминах
  • Тривалість: 2 дні

Тренер: Оксана Марусич

Коучинг як стиль управління в сфері послуг

«Поки ви не навчитеся мистецтву слухати співрозмовника, в якості лідера,
ви не зможете домогтися успіху в повній мірі »

Пол Госсен

ЦІЛІ ПРОГРАМИ:

  • Систематизувати знання та посилити навички, підвищити професіоналізм і вивести свою роботу на якісно новий рівень.
  • Отримати нові інструменти, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
  • Визначити шляхи і методи отримання реальної інформації про рівень знань і навичок співробітників.
  • Побачити різницю в ролі Наставника, Консультанта, Ментора.
  • Виробити розуміння причинно-наслідкових зв’язків і механізмів навчання дорослих, які формують ефективність навчання.
  • Усвідомити і освоїти техніку спільної роботи.
  • Навчитися використовувати навички коучингу для мотивації і розвитку, з метою поліпшення роботи.
  • Відпрацювати ключові прийоми коучингу
  • Визначити коло застосування навичок коучингу, що поліпшить результати роботи підлеглих.
  • Навчитися знаходити будь-які зручні моменти для проведення коучингу, розширюючи свої можливості.
  • Навчитися складати індивідуальний план коучингу і отримувати зворотний зв’язок.

ПРОГРАМА КУРСУ:

  • 1-й модуль «Лідерство» (8 годин)
  • 2-й Модуль «Самоорганізація і особиста ефективність» (8 годин)
  • 3-й Модуль «Мотивація» (8 годин)
  • 4-й Модуль «Основи коучингу» (16 годин)
  • 5-й Модуль «Чарівні питання трансформації» (8 годин)
  • 6-й Модуль «Зворотній зв’язок і коучинг» (8 годин)

РЕЗУЛЬТАТ:

  • Чіткий системний підхід при побудові емоційного контакту з підлеглими в роботі керівника
  • Вироблення правил і освоєння принципів ефективних взаємовідносин лідер (коуч) – підлеглий
  • У кожній конкретній ситуації застосування найбільш придатною коучингової техніки
  • Контроль розуміння і подача співробітникам конструктивної «зворотного зв’язку» з метою змінити їх поведінку або ставлення до роботи.

Детальну програму висилаємо з Вашого запиту.

«Дія важливо, але осмислене дію – це якісно інша дія»

Мерилін Аткінсон

Автор і ведуча: Оксана Марусич