Про особливості національного сервісу
Навіщо ми йдемо в ресторан? На людей подивитися, себе показати …. Я, наприклад, люблю смачно поїсти, мені подобається відчуття затишку і комфорту. Приємно іноді поспілкуватися там з кимось із старих знайомих, послухати гарну музику. Відвідування ресторану залишає у мене враження – те, що я несу із собою. І мені ця угода до душі, враховуючи, що враження від відвідування різних місць, як правило, неповторні.
Правильно організований сервіс – готель це, ресторан або бутик, створює свій мікроклімат – особливу атмосферу. І якісний інтер’єр: освітлення, звуки, сервіровка, порядок і чистота – це ще не все. Відмітна риса висококласного сервісу – це правильні відносини. В першу чергу персоналу до гостя. У процесі контакту виникає зв’язок, яку висококваліфікований працівник завжди зможе перетворити на практичну користь для закладу. Я повторюся: мова йде про фахівця, здатного управляти не тільки особистими емоціями, а й емоційним станом відвідувача. Я маю на увазі не вроджена чарівність і почуття такту, що дано далеко не кожному, а правильне використання технік комунікації та взаємодії – здатності контролювати і управляти ситуацією.
Ще в далекому 2006-му, звертаючись до рестораторам із закликом покращити якість обслуговування, доводилося частенько чути: «Та ну тебе! Ми краще вивіску покруче зробимо, а що толку гроші на персонал переводити, якщо все одно більше трьох місяців не тримається ». Ось це логіка! Персонал, якщо їм не займатися, може взагалі ніколи не піднятися до розуміння того, з чого він починається – цей сервіс. А адже саме правильно організоване обслуговування приносить стабільний дохід підприємству. Це вже дещо пізніше, в командних тренінгах, виявилося і те, що обслуговуючому персоналу не вистачає не тільки знань, а й професійної підтримки. Адже іноді директора сфери послуг самі не знають, як вести себе в нестандартній ситуації, і часто, їх поради і рекомендації не відповідають прийнятій етики та ділової комунікації, що неминуче веде до негативних наслідків.
Принцип «отримувати, не вкладаючи» – вже вибачте – злегка змахує на мрію ідіота. Придбати можна тільки, віддаючи. А для того, щоб навчитися віддавати, непогано спробувати зрозуміти себе, вивчити як свої сильні сторони, так і недоліки. Так що і без особистісного розвитку ніяк не обійтися. Частенько чую: «Що ви! Вчитися? А хто буде працювати? ». У наявності замкнуте коло: керівництво не може чекати, співробітники – толково працювати, і нічого не залишається, як мігрувати їм в наступний пункт призначення, де їх, імовірніше за все, очікує схожий сценарій. До речі, ця ситуація на мові історичного політесу називається «передумовами до революційної ситуації».
Так що ж потрібно зробити для того, щоб наш бізнес приносив нам радість і стабільний дохід, щоб люди поверталися в наші готелі та ресторани, оплачуючи послуги з вдячністю – дослівно «Благим Даром». Можливо, тоді і користь від такого прибутку була б інша?
Про це та багато іншого Ви зможете дізнатися, ознайомившись з програмами тренінгів, присвячених підвищенню прибутковості через високоякісний сервіс.
Живі стандарти в продажах
При слові «стандарт» я, як виробник, відчуваю себе в вузькому коридорі – ні туди, ні сюди, тільки вперед, за канонами, прописаним якимсь, висохлим від старанності безіменним клерком із зіпсованим зором. Він старанно, крок за кроком прописує всі мислимі і немислимі обмеження, залишаючи мені лише ковток кисню, щоб, врешті-решт, вибратися назовні, на світ божий і зітхнути на повні груди: «Пронесло!».
Однак, з позиції покупця я вітаю стандарти. Вони роблять моє життя надійніше і безпечніше. Купуючи в магазині згущене молоко, я старанно вишукую відповідне маркування, щоб сказати про себе з задоволенням: «ГОСТІВСЬКА!». Я спокійна – виробник, позбавлений сонячного світла і кисню ЗМУШЕНИЙ зробити її з молока, куди йому подітися-то – норми зобов’язують!
Даний тренінг ставить нас на обидва полюси – виробника послуг і їх покупця. На відміну від державних стандартів, створення яких пов’язане з чиновницької рутиною, масою втраченого часу і грошей, ми будемо створювати самі, своїми руками, власний звід правил і законів. А так як вони будуть вести нас і наших клієнтів до світлого майбутнього, то вони повинні дихати свободою – ніяких вузьких коридорів! Кожен працівник підприємства, виконуючи приписи буде усвідомлювати, що цей «бойовий статут» буде зберігати його і компанію від розорення і вести вперед – до процвітання.
В ході тренінгу ми будемо «вживу» створювати особливі, «фірмові» стандарти обслуговування клієнтів, виходячи з особливостей діяльності не тільки нашого підприємства в цілому, а й його окремих співробітників. Хіба часом здається «нестандартність» – коли замість холодної, відстороненої, «діловитої» ввічливості, ви отримуєте щиру, підкреслюю – справжню щирість, не вимагає переглянути стандартне (читай – байдуже) ставлення до відвідувача? Існують же люди, здатні змінювати навколо себе атмосферу, перезаряджати її – з мінуса на плюс, з плюса на мінус.
Хоча для нашої роботи як раз вони і згодяться – все ці плюси і мінуси, все досягнення і невдачі. Ми будемо детально – під мікроскопом розглядати і моделювати можливі ситуації. В процесі усвідомлення і їх переосмислення, вірний алгоритм дій працівника, втім, як і неприпустимий, прописується і «прикладається» до вже існуючих документів, або створюється посібник «з нуля». У цьому й відмінність даного тренінгу від звичайного по продажам, що учасники усвідомлюють важливість використання стандартів і позитивно оцінюють їхню соціальну значимість.
Програма навчання для співробітників бутиків
Всі секрети VIP-продажів: про те, як утримати «дорогого» клієнта і що треба зробити, щоб Ваше заклад став істинно Luxury – в спеціальному тренінгу для власників і співробітників магазинів, орієнтованих на обслуговування найбільш платоспроможних і в той же час найбільш вимогливих клієнтів.
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Навчитися аналізувати поведінку Клієнта, визначати типологію і стиль взаємодії.
- Розвинути гнучкість в комунікації з VIP-клієнтами на різних етапах взаємодії.
- Удосконалити свої комунікативні навички, навички роботи з VIP-клієнтами для підвищення рівня обслуговування.
- Усвідомити важливість власного психологічного стану та настрою для досягнення успіху.
- Сформувати систему навичок і знань, що дозволяють знайти індивідуальний підхід і якісно збудувати довгострокові відносини з клієнтами і партнерами.
- Усвідомити свою роль в підтримці іміджу своєї компанії з високим рівнем якісного обслуговування.
Сервіс, орієнтований на бренд
Багатоступенева програма, спрямована на навчання, як персоналу, так і керівної ланки компанії: організація роботи, корпоративна культура, комунікативні техніки роботи з клієнтами, навчання власних працівників, все про ідеальний сервісі і принципах його організації.
Сервіс, який продає
А Вам відомо, що офіціант – це основна «частина» Вашого сервісу? Хто, як не він приносить Вам Вашу виручку? І що треба зробити, щоб клієнти Вашого закладу розлучалися зі своїми грошима з почуттям вдячності за чудово проведений час і відмінне обслуговування? Все це в спеціальному тренінгу для офіціантів -Передова загону вашого бізнесу.
Сервіс – це враження, і Ваш гість все одно його отримає, хочете Ви того чи ні »
О.Марусіч
Ефективний адміністратор салону краси
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Освоїти навички, необхідні для ефективного спілкування з клієнтами.
- Ознайомитись із стандартами ділового спілкування в індустрії краси, етикою і діловим етикетом даного бізнесу.
- Розвинути гнучкість в спілкуванні з клієнтами.
- Покращити навички гостинного обслуговування клієнтів.
РЕЗУЛЬТАТ:
- Розвиток комунікативної компетентності
- Актуалізація правил ефективних комунікацій
- Практичне освоєння технік і алгоритмів ефективних комунікацій
- Практичне освоєння технік роботи з запереченнями
- Практичне освоєння прийомів роботи в стресовій ситуації, з конфліктними Клієнтами
Майстер продажів готельних послуг
Підвищення продажів в готелі через вдосконалення майстерності менеджерів.
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Ознайомитися з психологією особистості гостя, дізнатися його мотиви і переваги.
- Визначити свій психотип і стиль поведінки при різних ситуаціях.
- Проаналізувати «плюси» і «мінуси» власної поведінки, отримати об’єктивні критерії для оцінки рівня свого професіоналізму.
- Освоїти навички, необхідні для ефективного спілкування з гостями.
- Ознайомитись із стандартами ділового спілкування в індустрії гостинності, етикою і етикетом ресторанного і готельного бізнесу.
- Покращити навички гостинного обслуговування клієнтів.
- Освоїти навички продажів, застосовні в процесі обслуговування гостей готелю.
- Дозволити учасникам усвідомити свою роль не тільки обслуговуючого, але і продає персоналу, мотивувати їх на здійснення продажів гостям.
Корпоративний тренінг для співробітників туристичних компаній
Цілі тренінгу:
- підвищення рівня професійної усвідомленості співробітників туристичних агентств;
- практичне освоєння методів продажів з урахуванням специфічних особливостей бізнесу.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
Специфічні особливості продажу туристичних послуг
- Особливості туристичного бізнесу.
- У чому суть послуги (пропозиції) туристичного агентства?
- Додання цінності процесу консультування потенційного клієнта.
- Унікальність – пропозиція, від якої не можна відмовитися.
- Приціл на особливу індивідуальність в ставленні до клієнта в поєднанні з «фірмовою родзинкою» – запорука успіху операції і довгожительства компанії.
- Як заслужити довіру клієнта.
- Як грамотно сформувати позитивне враження і перетворити відвідувача в «постійного клієнта».
- управління сервісом
- Як створити систему якісного обслуговування?
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Зрозуміти, як домогтися реального підвищення рівня сервісу
- Розібратися в факторах ефективності роботи з персоналом компанії
- Освоїти дієві інструменти роботи з персоналом
- Дати можливість кожному учаснику розробити власну програму поліпшення сервісу в своїй компанії
Програма
- Досвід успішних компаній
- Як компанії сфери послуг досягають стабільного успіху
- Цінності, що забезпечують успіх
- Сервіс, як предмет управління
- Моніторинг реальності
- Проблеми та можливості хорошого сервісу
- Клієнти самі підкажуть вам, як забезпечити хороший сервіс
- Як використовувати споживчий досвід
- Обслуговування внутрішніх клієнтів
- Закони обслуговування клієнтів
- Розуміння місії компанії і своєї ролі
- Обслуговування внутрішніх клієнтів – справа кожного
- Повага особливостей своїх колег
- запобігання конфліктам
- 7 секретів позитивного підходу
- Як успішно побудувати клієнтоорієнтірованную компанію. 4 кроку
- Вибір правильної мети
- Поводження з клієнтами
- Поводження з співробітниками
- правильне керівництво
- Стратегія сервісу
- Базова стратегія
- стратегічна інновація
- харизма компанії
- Розробка і написання сервісної стратегії
- Програма підвищення якості обслуговування
- Як сформулювати мету постановки системи сервісу
- Складові першокласного обслуговування
- Особисті якості співробітника, необхідні для якісного сервісу
- Скільки часу вимагає навчання співробітника?
- Шукати готових або розвивати своїх людей? Від чого залежить вибір стратегії? Які якості можна, а які не можна розвинути?
- Підбір персоналу
- Основні компетенції сервісного персоналу
- Форми проведення інтерв’ю
- Нестандартні форми тестування
- Стандарти обслуговування
- Для чого потрібна стандартизація?
- Стандарти обслуговування як інструмент створення індивідуальності компанії, стратегії навчання, кращого доведення до персоналу їх завдань
- Приклади готових стандартів обслуговування та їх адаптація під вашу компанію
- Впровадження стандартів в життя
- Як побудувати систему навчання
- тренінги:
- з історії та філософії Компанії
- по продукту
- за стандартами обслуговування і комунікації
- Як проводити тренінги
- Бездоганне виконання
- Таланти і ролі
- Золоте правило втілення
- матеріальні докази
- регульовані можливості
- структурування удосконалень
- Контроль
- Управління створенням споживчої цінності
- Впровадження системи отримання зворотного зв’язку від клієнта: визначення параметрів, розробка анкет, статистичний аналіз
- Доведення до персоналу результатів роботи і необхідних поліпшень
- Оцінка співробітників
- Оцінка особистих якостей і комунікативних навичок
- Оцінка засвоєння отриманої інформації і наявних знань про Компанію
- Оцінка виконання стандартів обслуговування
- Оцінка реальних показників
- Складання плану розвитку співробітника
- довгострокова мета
- розвиток навичок
- Зовнішнє навчання
- Відносини, засновані на довірі
- сприйняття компетентності
- сприйняття чесності
- Довіра до компанії
- Відносини з співробітниками
- Рівні прихильності у взаєминах
- Тривалість: 2 дні
Тренер: Оксана Марусич
Коучинг як стиль управління в сфері послуг
«Поки ви не навчитеся мистецтву слухати співрозмовника, в якості лідера,
Пол Госсен
ви не зможете домогтися успіху в повній мірі »
ЦІЛІ ПРОГРАМИ:
- Систематизувати знання та посилити навички, підвищити професіоналізм і вивести свою роботу на якісно новий рівень.
- Отримати нові інструменти, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
- Визначити шляхи і методи отримання реальної інформації про рівень знань і навичок співробітників.
- Побачити різницю в ролі Наставника, Консультанта, Ментора.
- Виробити розуміння причинно-наслідкових зв’язків і механізмів навчання дорослих, які формують ефективність навчання.
- Усвідомити і освоїти техніку спільної роботи.
- Навчитися використовувати навички коучингу для мотивації і розвитку, з метою поліпшення роботи.
- Відпрацювати ключові прийоми коучингу
- Визначити коло застосування навичок коучингу, що поліпшить результати роботи підлеглих.
- Навчитися знаходити будь-які зручні моменти для проведення коучингу, розширюючи свої можливості.
- Навчитися складати індивідуальний план коучингу і отримувати зворотний зв’язок.
ПРОГРАМА КУРСУ:
- 1-й модуль «Лідерство» (8 годин)
- 2-й Модуль «Самоорганізація і особиста ефективність» (8 годин)
- 3-й Модуль «Мотивація» (8 годин)
- 4-й Модуль «Основи коучингу» (16 годин)
- 5-й Модуль «Чарівні питання трансформації» (8 годин)
- 6-й Модуль «Зворотній зв’язок і коучинг» (8 годин)
РЕЗУЛЬТАТ:
- Чіткий системний підхід при побудові емоційного контакту з підлеглими в роботі керівника
- Вироблення правил і освоєння принципів ефективних взаємовідносин лідер (коуч) – підлеглий
- У кожній конкретній ситуації застосування найбільш придатною коучингової техніки
- Контроль розуміння і подача співробітникам конструктивної «зворотного зв’язку» з метою змінити їх поведінку або ставлення до роботи.
Детальну програму висилаємо з Вашого запиту.
«Дія важливо, але осмислене дію – це якісно інша дія»
Мерилін Аткінсон
Автор і ведуча: Оксана Марусич