(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Риторика як інструмент донесення своєї позиції

Традиція інавгурації в США зародилася одночасно з інститутом президентства. Перша інавгурація пройшла в Нью-Йорку 30 квітня 1789 року. Тоді на посаду президента вступив Джордж Вашингтон. На церемонії вимовляється мова, дається присяга, а потім оркестр грає гімн. Під час першої в історії США інавгурації оркестр заграв британський гімн «Боже, бережи короля». Це було вкрай недоречно, оскільки США лише недавно здобули незалежність від британської корони. Джордж Вашингтон викрутився … А Ви так зможете? ЯК викрутитися з безглуздих ситуацій СЛОВОМ, ТИМ БІЛЬШЕ, ЯКЩО ВОНА МАСШТАБНА?

Стратити не можна помилувати…

Любити не можна використовувати …

Продавати не можна залишити …

Звільнити не можна розвивати …

Від однієї коми залежить підсумок, причому прямо протилежний. Якщо в правописі – це кома, в мові – це інтонація, то в бізнесі – гроші. Помилився і втратив. ЯК ГОВОРИТИ ТАК, ЩОБ МОВА КЕРІВНИКА була впливовою і недвозначно

«Наполеон помер на Олені». Зовсім маленьке упущення, що він помер на острові Святої Єлени, а як може зіпсувати репутацію. ЯК ПІДІБРАТИ ПРАВИЛЬНІ СЛОВА?

Під час виступу Барака Обами в одній з американських шкіл школяр заснув посеред виступу президента. Зразковий заклад для візиту президента США відбирали з тисячі інших, і перемогла школа в штаті Мічиган. Школяр або до іспитів багато готувався, або мова у Обами була дуже цікавою …

ЯК ГОВОРИТИ яскраво й виразно, ЩОБ МОВА запалюють, ЩОБ НІХТО ВІД нудьги не заснули

цілі:

  • посилити вплив в комунікації зі співробітниками за допомогою мовних технологій;
  • удосконалити виразність своїй промові, орієнтованої як на індивідуальну комунікацію, так і на публічні виступи, проведення зборів;
  • поліпшити виразність і переконливість своїй промові.

Цільова аудиторія: Керівники компаній і підрозділів.

В програмі:

Модуль 1. Функціональне призначення в роботі керуючого

  • Проведення зборів, нараду зі співробітниками
  • Презентація нового проекту
  • Робота з опором
  • аргументація

Модуль 2. Мова як основна частина риторики

  • Інструменти впливу і управління увагою
  • Темп, швидкість мови
  • Логічні акценти
  • Тембр голосу
  • інтонація:
  • мелодійний малюнок;
  • ритмічний малюнок;
  • логічні акценти;
  • паузи.
  • Голос: управління голосом через дихання і звук
  • Емоційні стани та інтонаційний окрас
  • Уміння управляти станами інших через голос і інтонацію, «акторська майстерність»

Модуль 3. Риторика і надання інформації (збори, нарада)

  • Головні принципи риторики
  • Основи переконливого виступу, презентації ідеї, проекту
  • Визначення цілей вступів (кінцевих і процесуальних)
  • Робота з внутрішньої ресурсної, емоціями
  • Жестикуляція. види жестів
  • Підбір жестикуляций під емоційне забарвлення ( «акторська майстерність»).
  • Поза, руху
  • Встановлення контакту:
  • Правило «КПД» під час виступу

Модуль 4. Робота з опором, провокаціями

  • Словесний «айкідо»
  • Прийоми «перекладачів»
  • Робота з питаннями
  • Технології чорної риторики

Вартість участі: 1300 грн. (без ПДВ)