Дистриб’юторам ринку FMCG
Цілі:
- Підвищити рівень орієнтації керівника на досягнення успіху і зростання в компанії.
- Сформувати системний підхід до процесу управління командою.
- Систематизувати знання та вміння, розвинути навички менеджера-управлінця.
- Освоїти техніки проведення коучингу.
Цільова аудиторія: керівники, територіальні та регіональні менеджери, супервайзери.
Тривалість: 2 дні.
Бізнес-тренер: Олександр Литвинов.
П’ять кроків промо консультанта
Місія: «Господар у відділі»
Цілі:
- Займати Точку Максимального Контролю (ТМК)
- Контролювати цільову аудиторію покупців і продукцію в торговій точці
- Стати людиною, що зустрічає і проводжав будь-якого покупця
- бути доброзичливим
- Бути комунікабельним (вміти налаштуватися на спілкування з покупцем)
- Вміти оцінювати обстановку і приймати правильні рішення з продажу продукції
- Підходити до кожного покупця
Завдання:
- Навчитися обчислювати 2-3 Точки Максимального Контролю для будь-якої Торгової точки
- Навчитися правильно користуватися ТМК, змінювати їх залежно від ситуації
- Встановлювати зоровий контакт з кожною людиною у відділі, нехай це стане Вашою звичкою
- Станьте доброзичливим і розташовує до бесіди людиною
- Оцінюйте попередньо людини, поки він рухається до Вас. Зрозумійте, що саме він хоче.
- Налаштуйтеся на покупця.
- Завжди підходити до будь-якому покупцеві.
Практичні інструменти формування лояльності клієнтів
Цілі:
- Сформувати системний підхід до процесу ведення і супроводу клієнтів з метою підвищення їх лояльності до співпраці з компанією;
- Підвищити рівень взаємодії між підрозділами компанії для поліпшення якості обслуговування клієнтів;
- Систематизувати знання і розвинути навички, необхідні для успішного проведення переговорів з клієнтами;
- Освоїти інструментарій та технології проведення переговорів різного рівня складності;
- Навчитися ефективно використовувати робочий час.
Цільова аудиторія: Регіональні менеджери
Тривалість: 2 дні.