(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Робочі інструменти керівника підрозділу

Дистриб’юторам ринку FMCG

Цілі:

  • Підвищити рівень орієнтації керівника на досягнення успіху і зростання в компанії.
  • Сформувати системний підхід до процесу управління командою.
  • Систематизувати знання та вміння, розвинути навички менеджера-управлінця.
  • Освоїти техніки проведення коучингу.

Цільова аудиторія: керівники, територіальні та регіональні менеджери, супервайзери.

Тривалість: 2 дні.

Бізнес-тренер: Олександр Литвинов.

П’ять кроків промо консультанта

Місія: «Господар у відділі»

Цілі:

  • Займати Точку Максимального Контролю (ТМК)
  • Контролювати цільову аудиторію покупців і продукцію в торговій точці
  • Стати людиною, що зустрічає і проводжав будь-якого покупця
  • бути доброзичливим
  • Бути комунікабельним (вміти налаштуватися на спілкування з покупцем)
  • Вміти оцінювати обстановку і приймати правильні рішення з продажу продукції
  • Підходити до кожного покупця

Завдання:

  • Навчитися обчислювати 2-3 Точки Максимального Контролю для будь-якої Торгової точки
  • Навчитися правильно користуватися ТМК, змінювати їх залежно від ситуації
  • Встановлювати зоровий контакт з кожною людиною у відділі, нехай це стане Вашою звичкою
  • Станьте доброзичливим і розташовує до бесіди людиною
  • Оцінюйте попередньо людини, поки він рухається до Вас. Зрозумійте, що саме він хоче.
  • Налаштуйтеся на покупця.
  • Завжди підходити до будь-якому покупцеві.

Практичні інструменти формування лояльності клієнтів

Цілі:

  • Сформувати системний підхід до процесу ведення і супроводу клієнтів з метою підвищення їх лояльності до співпраці з компанією;
  • Підвищити рівень взаємодії між підрозділами компанії для поліпшення якості обслуговування клієнтів;
  • Систематизувати знання і розвинути навички, необхідні для успішного проведення переговорів з клієнтами;
  • Освоїти інструментарій та технології проведення переговорів різного рівня складності;
  • Навчитися ефективно використовувати робочий час.

Цільова аудиторія: Регіональні менеджери

Тривалість: 2 дні.