(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Технології активних B2B продажів

Мета: підвищити професійний рівень співробітників для досягнення цільових показників в продажах, використовуючи інструменти індивідуального стимулювання і мотивації, і вдосконалення техніки продажів.

Завдання:

  • усвідомити власні обмеження в системі поглядів і переконань на професійну діяльність в рамках КОМПАНІЇ та методи їх подолання;
  • ознайомитися з методикою побудови «Активних форм продажів»;
  • проаналізувати види особистих продажів «як є»;
  • описати фактори, що впливають на процес прийняття клієнтом рішення про співпрацю з Компанією;
  • ознайомитися з особливостями ведення телефонних переговорів;
  • опанувати технологіями швидкого встановлення довірчих відносин з Клієнтом;
  • вивчити психологічні техніки управління співрозмовником в процесі продажу;
  • освоїти прийоми збору необхідної інформації про реальні потреби Клієнта, технологію побудови точної презентації умов, продукту і компанії;
  • напрацювати базу аргументів на користь співпраці з «Компанією»;
  • освоїти техніку мета-моделювання при роботі з запереченнями, питаннями і зауваженнями клієнта;
  • навчитися свідомої фіксації «сигналів згоди» і застосування прийомів результативного закриття угоди;
  • апробувати в практичних вправах та рольових іграх ряд психологічних прийомів і технік, що підвищують ефективність ділової комунікації.

Управління продажами як СИСТЕМА

Автори і ведучі – консультанти: Шепелёв Вадим і Єгоров Євген

Як стати «магнітом» для клієнтів

  • Вивчити і відпрацювати основні техніки визначення цільової аудиторії клієнтів
  • Визначити методики взаємодії з партнерами
  • Проаналізувати «плюси» і «мінуси» існуючої стратегії залучення клієнтів
  • Отримати об’єктивні критерії оцінки рівня ефективності стратегії
  • Виробити алгоритм створення ефективної клієнтської бази
  • Вивчити і відпрацювати основні способи залучення клієнтів
  • Сформувати систему навичок і знань, що дозволяють знайти індивідуальний підхід і якісно збудувати довгострокові відносини з клієнтами і партнерами
  • Визначити свій індивідуальний стиль поведінки в створенні взаємовигідних відносин

Автор і ведуча: Оксана Марусич

Управління конфліктом

«Твої емоції – це твій вибор.Не дозволяй емоціям володіти тобой.Рассматрівай їх як власний вибір»

«Зрозуміти людей … ми все намагаємося це зробити. Життя в людському суспільстві настійно вимагає цього, чи не так? Тому кожен день ми витрачаємо багато часу, намагаючись прогнозувати дії інших людей, вгадуючи їх мотиви і наміри, здійснюючи неліцензований психоаналіз тих, з ким ми живемо. Ми вишукуємо у них стійкі особливості темпераменту. Ми читаємо книги про те, як «прочитати думки людей». Ми відвідуємо семінари, присвячені питанням взаємин. Ми робимо все, щоб зрозуміти людей. Але яку користь нам це приносить? Наскільки ефективно ми насправді навчилися розуміти дивний і загадковий світ, в якому живе та чи інша людина і якого він належить? Чи розумієте ви хоча б себе? »

М.Холл

На даному тренінгу будуть розглянуті наступні питання:

  • Яку роль виконують емоції в особистісному розвитку людини?
  • Як навчитися позитивно реагувати на різні життєві і професійні ситуації?
  • Як перейти на мову клієнта?
  • Як ефективно взаємодіяти?
  • Як отримувати необхідну інформацію?
  • Як досягати успіху і результату, приборкавши свої емоції?
  • Як навчитися керувати конфліктом?

Освоєння даних технік дозволить Вам розуміти поведінку людей і відмінності між ними. Відкриє можливість варіювати Ваша поведінка і способи комунікації, щоб більш успішно працювати з власним і чужим поведінкою і моделями світу, а також змінювати їх. Тільки зрозумівши і оцінивши відмінності, ми можемо почати поважати і приймати інших людей.

Автор і ведуча: Оксана Марусич