(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Тренінг-практикум для відділу закупівель

Навчання за даною програмою в відкритому і корпоративному форматі пройшли такі компанії як: «Бунге СНД» (Воронеж), ПАТ «ДТЕК Дніпроенерго», «Донбас Арена», «Klion Group» (Запоріжжя), «Байєр», ПАТ «Євраз« Суха Балка »,« ЛАПП Україна »(кабельна продукція), корпорація« Юрія-Фарм »,« Studio Moderna »(Top Shop, ТМ« Delimano »),« МИРРИКО комплексне забезпечення »(Казань),« KERNEL HOLDING SA » (Аграрна промисловість), ТОВ «Оіл Стандарт» (автомастила і автохімія), мережа магазинів «Континент», Міжнародний аутсорсинговий контакт-центр «Global Bilgi» (Дніпропетровськ), винний завод «Абрау-Дюрсо» (Новоросійськ), PIRAEUS BANK, Компанії «Belleza», «Агро-рось», «Будинок книги», «ІНТЕРПАЙП Україна», «Профі Трейд», «КДТ», Луганський хіміко-фармацевтичний завод, Білоцерківський молочний комбінат, ТМ «100 шин», Мережа будівельних супермаркетів «Вічна будівництво », ТОВ« Фірма РОКС »(дистриб’ютор будівельних матеріалів) і ін.

Цілі програми:

  1. Підвищити ефективність роботи відділу закупівель через формування ідеології ЛІДЕРА і освоєння інструментів ефективних переговорів.
  2. Зрозуміти внутрішні причини нефункціонального поведінки (самосаботаж). Дати розуміння впливу не функціональних стереотипів і особистих установок на якість роботи, навчитися виходити «за рамки», долати внутрішній опір.
  3. Розглянути різні варіанти організації і ведення процесу закупівель, а також основних принципів роботи відділу закупівель.
  4. Виробити стратегію оптимального товарного запасу (асортименту ресурсів) для продуктивного виробництва і реалізації готової продукції.
  5. Вибір стратегії прибуткового зростання – як основний вектор цінової політики.
  6. Розробити стратегію взаємин з постачальниками і навчитися ранжирувати їх по цінності для вашої компанії.
  7. Оволодіння технологіями конструктивних переговорів і інструментами експрес – аналізу ситуації, особистості опонента, цінності пропозиції для компанії.
  8. Отримання інструментів для поліпшення динаміки зниження цін постачальниками на умовах довгострокового співробітництва.
  9. Відпрацювати дані навички в рамках проведення рольових ігор та командних вправ.

Програма тренінгу

I. Психологічні характеристики особистості Менеджер із закупівель з урахуванням специфіки закупівельної діяльності.

  1. Визначення внутрішніх особистісних чинників, що обмежують ефективність діяльності (комплекси, стереотипи, установки) і відкривають можливості маніпуляції нами;
  2. Функціональні обов’язки і можливі компетенції менеджера по закупкам. Ідеальний закупник, хто він? Виявлення слабких сторін для розвитку і посилення сильних.
  3. Цілі закупівельної діяльності, що таке закупівля. Підводні камені закупівель;
  4. Ефективна взаємодія відділу закупівель з іншими підрозділами компанії: фінансовою службою, транспортною логістикою, складською логістикою, виробництвом, відділом продажів і ін .;
  5. Роль відділу закупівель в загальній структурі компанії і ключові показники ефективності співробітників даного відділу;
  6. Алгоритми роботи відділу закупівель;
  7. Контролінг і облік у відділі закупівель.

II. Організація і координація закупівельною діяльністю.

  1. Розстановка пріоритетів в закупівельної діяльності. Визначення стратегії та асортиментної політики;
  2. Точність у визначенні потреби в закуповуваних ресурсах;
  3. Оцінка ефективності формування товарних запасів і планування нових;
  4. Формування та узгодження бюджету закупівель;
  5. Цінова політика. Управління цінами з урахуванням політики прибуткового зростання;
  6. Оптимізація процесу закупівель і мінімізація витрат.

III. Робота з постачальниками.

  1. Методики об’єктивної оцінки постачальників;
  2. Джерела і збір інформації про постачальників;
  3. Основні критерії оцінки при виборі постачальника;
  4. Складання рейтингу постачальників по їх цінності для вашої компанії;
  5. Тендерні закупівлі. Що можна закуповувати через тендер, а що не варто. Тендер – як інструмент отримання найвигідніших умов закупівель для своєї компанії;
  6. Матриці KPI: умови поставок, ціна, можливі ризики і управління ними;
  7. Форма ведення історії взаємодії з постачальником;
  8. Механізми і інструменти контролю поставок;
  9. Стратегії побудови довгострокових взаємин з постачальниками.

IV. Стратегічні переговори з постачальниками.

  1. Підготовка до переговорів.
  • Ключові моменти підготовки до переговорів про закупівлі;
  • Формулювання мети і завдань переговорів;
  • Структура і основні ступені планування переговорів; Розробка плану переговорів;
  • Вироблення стратегії і тактики досягнення мети переговорів, які б враховували вашої компанії;
  • Психотипи переговірників. Способи виявлення. Експрес-діагностика опонента.
  • Фактори, які необхідно враховувати в своїй поведінці, щоб досягти успіху в переговорах з різними психотипами опонента;
  • Типові помилки при проведенні переговорів.
  1. Стратегії переговорів з постачальником.
  • Позиційні переговори «Жорсткий стиль», «М’який стиль» – суть, дії, результат.
  • Плюси і мінуси
  • Стратегії «виграш-програш», «програш-виграш», «програш-програш», «виграш-виграш», «стратегія – тільки виграш». Переваги, недоліки і «підводні камені» кожної стратегії;
  • Визначення повноважень і зони прийняття рішення представника постачальника;
  • Гарвардські стратегії «принципових» або «конструктивних» переговорів;
  • Матриці принциповості, їх розробка і застосування на практиці;
  • Вибір оптимальної ролі в переговорах з більш сильним або агресивним опонентом;
  • Вибір оптимальної стратегії в конкретній ситуації.
  1. Переговори з постачальником по телефону.
  • Специфіка телефонних переговорів;
  • Переваги та складності проведення переговорів по телефону;
  • Як зробити телефонну розмову найбільш ефективним;
  • Ефективні питання для отримання необхідної інформації по телефону;
  • Мотузки – як читати і використовувати в свою сторону невербальні прояви, не бачачи опонента;
  • Управління голосом.

V. Структура проведення переговорів.

  1. Встановлення Контакту.
  • Початок переговорів – ефективне вступ в контакт: формування першого враження про себе, про компанії;
  • Демонстрація бажання співпрацювати, а не прояв потреби. Індикатори прояви потреби опонента. Програє той, хто потребує;
  • Створення атмосфери довіри і співробітництва. Мистецтво приєднання з метою ведення для досягнення своїх цілей в переговорах;
  • Уміння зчитувати і використовувати невербальну інформацію;
  • Перехоплення ініціативи і її утримання з метою контролю процесу переговорів.
  1. Ведення і управління переговорним процесом.
  • Як повинна виглядати структура переговорів про закупівлю, що необхідно врахувати, щоб перемогти;
  • Техніка здавна питань і отримання інформації. Сила правильних питань. Види питань – їх функціональність. Алгоритм взаємодії «Метод Воронки»;
  • Виявлення провідних мотивів представника постачальника;
  • Визначення спільної зони інтересів;
  • Аналіз і формування «моделі світу» опонента;
  • Резюмування – перехід до діалогу про співпрацю;
  • Презентація позицій сторін. Подання своєї позиції, аргументація ключових положень в переговорах;
  • Робота з запереченнями: як грамотно вести позиційний торг;
  • Робота з конфліктами: провокація, блеф, передбачення, дозвіл. Позитивні сторони конфлікту і їх практичне застосування;
  • Виведення з рівноваги. Кренч – психологічний інструмент переговірника. Види кренча – психологічний, логічний, емоційний;
  • Формування «картини майбутнього», заснованої на довгострокову співпрацю;
  • Переконливість і аргументація пропозиції.
  1. Маніпуляція і тиск – зашита і протидія.
  • Позиція покупця на переговорах, як нас сприймають продавці;
  • Тактичні прийоми менеджерів з продажу. Ознаки тиску на закупника – як нас стимулюють робити помилки;
  • Техніки управління переговорами через перехоплення ініціативи;
  • Поняття маніпуляція. Види і механізми маніпуляцій. Способи виявлення маніпуляцій;
  • Визначення типу і протистояння маніпуляції;
  • Вплив і вплив в ділових переговорах – як безпомилкова альтернатива маніпуляції і тиску.
  1. Переговори про умови співпраці – ключовий етап переговорів.
  • Підготовка до заключної стадії переговорів;
  • Технологія накопичення сили і переваг своїх позицій;
  • Торг чи переговори про ціну – правила роботи з ціновими запереченнями;
  • Штучне створення «Пропозиція, від якої неможливо відмовитися» Техніки досягнення угод;
  • Взаємні поступки. Використання портфеля «нематеріальних поступок»;
  • Фіксація спроб завершення угоди з боку менеджерів з продажу;
  • Критерії оцінки досягнутих угод;
  • Сценарії поведінки якщо цінові переговори «зайшли в глухий кут»;
  • Способи стимулювання Постачальника до прийняття рішення про співпрацю;
  • Оформлення і протоколювання результатів досягнутих в переговорах.
  1. Завершення переговорів.
  • Як визначити коли переговори пора закінчувати;
  • Підведення проміжних і остаточних підсумків переговорів;
  • Поріг відходу з переговорів;
  • Отримання зобов’язань від постачальника, фіксація і протоколювання досягнутих домовленостей.

Автор і ведуча: Вікторія Березіна.

Вартість участі: 2800 грн. (без ПДВ). На 2-го учасника – знижка 5%, на 3-го – 7% відповідно