В основі семінару-практикуму лежать методи і інструменти операційного менеджменту.
«Чи хочете Ви, щоб Ваш менеджер не був лідером? Це було б жахливо. Але навіщо потрібен лідер, який вміє бути менеджером? Це було б не менше жахливо: як такий «лідер» дізнається, що відбувається в організації? »
Г. Мінцберг
Ефективний керівник – це щось більше, ніж бути або просто лідером або хорошим менеджером.
Ефективне управління забезпечується набором взаємопов’язаних технологій.
«Працювати наполегливо може кожен, а ось для того, щоб працювати з розумом, потрібно вміти управляти»
Н. Оболенський
ПЕРЕВАГИ НАШОЇ ПРОГРАМИ:
- Дано критично необхідні теоретичні знання, необхідні для ефективного управління.
- Програма комплексно розглядає методи і інструменти, необхідні для ефективного управління.
- Теоретичні відомості мінімізовані – основний акцент на методи і інструменти, без яких неможливо ефективно управляти.
- Пропоновані методи і інструменти використовуються, в тому числі, в еталонних міжнародних компаніях.
- Ключовим моментом програми є відповідь на питання «як?» в розрізі виконання ключових управлінських функцій.
- Розглядаються моделі і підходи, необхідні для ефективного лідерства.
- Розбираються стилі лідерства не тільки по відношенню до управління підлеглим, а й до управління робочими групами.
- Висвітлюються питання підготовки та проведення ефективних робочих нарад.
- В основі лежать методи, які не складні в освоєнні, і при цьому дуже результативні при правильному застосуванні.
- Рішення кейсів базується не на «лабораторних» прикладах, а на ситуаціях учасників.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
- Власники.
- Керівники компаній.
- Топ-менеджмент.
- Керівники середньої ланки.
- Рядові співробітники, які прагнуть реалізувати свої кар’єрні плани і стати ефективними керівниками.
ЦІЛІ:
- Дати комплекс взаємопов’язаних методів, який допоможе керівникові управляти ефективно.
- Пояснити і показати на прикладах як представлені методи, допомагають підвищити ефективність роботи керівника.
- Навчити на прикладі кейсів, як треба використовувати ключові методи.
РЕЗУЛЬТАТИ:
- Показані критично важливі моменти, вирішення яких забезпечить компанії довгостроковий розвиток.
- Розкрито відмінності між основними підходами в управлінні і їх взаємне доповнення один одним.
- Показані відмінності в стилях лідерства при індивідуальному і груповому управлінні.
- Розібрані всі ключові види роботи ефективного керівника.
- На практичних прикладах показано, як і на основі чого повинні прийматися ефективні управлінські рішення.
Програма:
- Ведення
1.1. Зміни в організаціях: варіанти і результати
1.2. Життєвий цикл компанії: етапи та можливі організаційні кризи.
1.3. Проблемне поле організації: хто винен і що робити?
- Ключові підходи ключові підходи в управлінні.
2.1. Системний підхід
2.2. ситуаційний підхід
2.3. функціональний підхід
2.4. процесний підхід
- Ключові фактори ефективного управління.
3.1. Основні функції і принципи управління
3.2. Зміст роботи керівника
3.3. Ключові вміння ефективного керівника
3.4. Стилі лідерства та ситуації
3.5. управління командою
- Прийняття рішень.
4.1. Що необхідно знати керівнику
4.2. Як приймаються рішення і як треба їх приймати
4.3. Додаткові фактори впливу на процес прийняття рішень
4.4. Етапи розробки ефективного рішення
4.5. Принципи компанії Toyota при прийнятті рішень
4.6. Основні методи роботи з проблемним полем організаціі.кейси
4.7. Основні методи прийняття рішень
4.8. Основні методи реалізації рішень
- Планування
5.1. Основні елементи плану
5.2. Етапи процесу планування
5.3. планування ресурсів
5.4. Основні методи планування. кейс
5.5. Методи планування складних або великих завдань
- Делегування
6.1. Поняття і принцип делегування
6.2. переваги делегування
6.3. Проблеми, пов’язані з делегуванням
6.4. Типові помилки при делегуванні
6.5. техніка делегування
6.6. Методи для ефективного делегування
- Мотивація
7.1. Чому підлеглі не завжди поводяться так, як хотілося б керівнику?
7.2. Основні моделі мотивації
7.3. Мотивація в дії
7.4. Шість «важелів» мотивації
7.5. П’ять способів підтримати мотивацію
7.6. Додаткові рекомендації для підвищення мотивації
7.7. Десять законів нематеріальної мотивації
- Контроль
8.1. види контролю
8.2. Шість помилок контролю
- Координація та комунікація.
9.1. Схема двостороннього комунікативного процесу
9.2. Наради як інструмент комунікації і координації дій
9.3. Правила надання зворотного зв’язку в типових ситуаціях
- УПРАВЛІННЯ конфліктних СИТУАЦІЄЮ
10.1. структурні методи
10.2. Міжособистісні стилі вирішення конфлікту
10.3. Методика вирішення конфлікту
Методи:
- Міні-лекції.
- Практичні заняття (приблизно 40%).
- Матеріал для самостійного вивчення.
Бізнес-консультант: Олександр Буйваленко
Вартість участі: 3590 грн. (без ПДВ).