(067) 509-37-60
(093) 574-88-85
(095) 322-45-72
buh-agenstvo@mail.ua

Управлінські технології ефективного керівника

В основі семінару-практикуму лежать методи і інструменти операційного менеджменту.

«Чи хочете Ви, щоб Ваш менеджер не був лідером? Це було б жахливо. Але навіщо потрібен лідер, який вміє бути менеджером? Це було б не менше жахливо: як такий «лідер» дізнається, що відбувається в організації? »

Г. Мінцберг

Ефективний керівник – це щось більше, ніж бути або просто лідером або хорошим менеджером.

Ефективне управління забезпечується набором взаємопов’язаних технологій.

«Працювати наполегливо може кожен, а ось для того, щоб працювати з розумом, потрібно вміти управляти»

Н. Оболенський

ПЕРЕВАГИ НАШОЇ ПРОГРАМИ:

  • Дано критично необхідні теоретичні знання, необхідні для ефективного управління.
  • Програма комплексно розглядає методи і інструменти, необхідні для ефективного управління.
  • Теоретичні відомості мінімізовані – основний акцент на методи і інструменти, без яких неможливо ефективно управляти.
  • Пропоновані методи і інструменти використовуються, в тому числі, в еталонних міжнародних компаніях.
  • Ключовим моментом програми є відповідь на питання «як?» в розрізі виконання ключових управлінських функцій.
  • Розглядаються моделі і підходи, необхідні для ефективного лідерства.
  • Розбираються стилі лідерства не тільки по відношенню до управління підлеглим, а й до управління робочими групами.
  • Висвітлюються питання підготовки та проведення ефективних робочих нарад.
  • В основі лежать методи, які не складні в освоєнні, і при цьому дуже результативні при правильному застосуванні.
  • Рішення кейсів базується не на «лабораторних» прикладах, а на ситуаціях учасників.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

  • Власники.
  • Керівники компаній.
  • Топ-менеджмент.
  • Керівники середньої ланки.
  • Рядові співробітники, які прагнуть реалізувати свої кар’єрні плани і стати ефективними керівниками.

ЦІЛІ:

  • Дати комплекс взаємопов’язаних методів, який допоможе керівникові управляти ефективно.
  • Пояснити і показати на прикладах як представлені методи, допомагають підвищити ефективність роботи керівника.
  • Навчити на прикладі кейсів, як треба використовувати ключові методи.

РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Показані критично важливі моменти, вирішення яких забезпечить компанії довгостроковий розвиток.
  • Розкрито відмінності між основними підходами в управлінні і їх взаємне доповнення один одним.
  • Показані відмінності в стилях лідерства при індивідуальному і груповому управлінні.
  • Розібрані всі ключові види роботи ефективного керівника.
  • На практичних прикладах показано, як і на основі чого повинні прийматися ефективні управлінські рішення.

Програма:

  1. Ведення

1.1. Зміни в організаціях: варіанти і результати

1.2. Життєвий цикл компанії: етапи та можливі організаційні кризи.

1.3. Проблемне поле організації: хто винен і що робити?

  1. Ключові підходи ключові підходи в управлінні.

2.1. Системний підхід

2.2. ситуаційний підхід

2.3. функціональний підхід

2.4. процесний підхід

  1. Ключові фактори ефективного управління.

3.1. Основні функції і принципи управління

3.2. Зміст роботи керівника

3.3. Ключові вміння ефективного керівника

3.4. Стилі лідерства та ситуації

3.5. управління командою

  1. Прийняття рішень.

4.1. Що необхідно знати керівнику

4.2. Як приймаються рішення і як треба їх приймати

4.3. Додаткові фактори впливу на процес прийняття рішень

4.4. Етапи розробки ефективного рішення

4.5. Принципи компанії Toyota при прийнятті рішень

4.6. Основні методи роботи з проблемним полем організаціі.кейси

4.7. Основні методи прийняття рішень

4.8. Основні методи реалізації рішень

  1. Планування

5.1. Основні елементи плану

5.2. Етапи процесу планування

5.3. планування ресурсів

5.4. Основні методи планування. кейс

5.5. Методи планування складних або великих завдань

  1. Делегування

6.1. Поняття і принцип делегування

6.2. переваги делегування

6.3. Проблеми, пов’язані з делегуванням

6.4. Типові помилки при делегуванні

6.5. техніка делегування

6.6. Методи для ефективного делегування

  1. Мотивація

7.1. Чому підлеглі не завжди поводяться так, як хотілося б керівнику?

7.2. Основні моделі мотивації

7.3. Мотивація в дії

7.4. Шість «важелів» мотивації

7.5. П’ять способів підтримати мотивацію

7.6. Додаткові рекомендації для підвищення мотивації

7.7. Десять законів нематеріальної мотивації

  1. Контроль

8.1. види контролю

8.2. Шість помилок контролю

  1. Координація та комунікація.

9.1. Схема двостороннього комунікативного процесу

9.2. Наради як інструмент комунікації і координації дій

9.3. Правила надання зворотного зв’язку в типових ситуаціях

  1. УПРАВЛІННЯ конфліктних СИТУАЦІЄЮ

10.1. структурні методи

10.2. Міжособистісні стилі вирішення конфлікту

10.3. Методика вирішення конфлікту

Методи:

  • Міні-лекції.
  • Практичні заняття (приблизно 40%).
  • Матеріал для самостійного вивчення.

Бізнес-консультант: Олександр Буйваленко

Вартість участі: 3590 грн. (без ПДВ).